728 x 90

کلاس‌های درس بدون معلم در تهران را مخفی می‌کنند!

کلاس‌های درس بدون معلم در تهران را مخفی می کنند!
کلاس‌های درس بدون معلم در تهران را مخفی می کنند!

یکی از اعضای کانون صنفی معلمان استان تهران روز سه‌شنبه ۳۰ مهر ۹۸ گفت: ستاد آموزش‌ و پرورش مسائل را در داخل خود نگه می‌دارد و هر مسئولی که کمتر مشکلات را به سطوح بالاتر انعکاس دهد فرد بهتری شناخته می‌شود!

حسین رمضانی سراجاری در برنامه تلویزیونی رژیم افزود: معلمان فقط حق‌التدریس‌ها نیستند و هم‌اکنون نیروهای خرید خدمات آموزشی مشغول به فعالیتند که با مشکلات متعددی مواجه هستند از سوی دیگر معلمان رسمی هم ساعات حق‌التدریس دارند و گروه‌های دیگر هم‌چون دانشجو معلمان، ورودی‌های ماده ۲۸، سرباز معلمان و نیروهای آزاد که عمدتاً در مدارس غیر‌دولتی کار می‌کنند با مشکلاتی مواجه هستند.

وی به مشکلات معلمان اشاره کرد و گفت: کانون صنفی معلمان، تمام گروه‌های مختلف را معلم می‌داند، معتقدیم مشکلات آنها در حوزه‌های آموزشی باید منعکس شود و بیشترین مشکلات مربوط به معلمان خرید خدمات آموزشی است و پس از آن معلمان حق‌التدریس و سایر گروهها مشکلاتی دارند.

این عضو کانون صنفی معلمان استان تهران اضافه کرد: آخرین پرداختی حق‌التدریس معلمان رسمی، همین چند روز اخیر با پرداخت مطالبات مربوط به حق‌التدریس اسفند سال گذشته تسویه شد، یعنی معلمان از سال تحصیلی گذشته، یک سال حق‌التدریس داشتند که با تأخیر پرداخت شد و هم‌اکنون مسئولان آموزش و پرورش می‌خواهند کلاس‌های درس خالی را با حق‌التدریس معلمان رسمی تکمیل کنند اما چون پرداختها با تأخیر انجام می‌شود، معلمان ناراضی هستند و ساعات حق‌التدریس بر نمی‌دارند در این شرایط هنوز برخی مدارس شهر تهران و شهرستانهای استان تهران به‌ویژه در دوره ابتدایی بدون معلم هستند.

رمضانی به بدون معلم بودن کلاسها اشاره کرد و گفت: قطعاً آقای الهیار آمار دارد که چه تعداد کلاس درس در دوره ابتدایی، متوسطه اول و دوم بدون معلم است و کمبود نیرو و بی‌انگیزگی معلمان برای برداشتن ساعات حق‌التدریس باعث این وضعیت شده است چون آنها مشاهده می‌کنند مجموعه ستادی همراه و پشتیبان نیستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f23a1a68-f281-44ac-b90c-8b7ab0991f51"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات