728 x 90

توقف پرواز‌های مستقیم بین ایران و مالزی

توقف پرواز‌های مستقیم بین ایران و مالزی
توقف پرواز‌های مستقیم بین ایران و مالزی

به گزارش روزنامه حکومتی آرمان، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی رژیم گفت: روز جمعه ۲۱مردادماه آخرین پرواز ایرلاین ایرانی به مالزی انجام شد و دیگر پروازی از سوی ایرلاینهای کشورمان به مالزی نخواهیم داشت. چرا که به‌دلیل تحریم‌ها، فرودگاه‌های مالزی به هواپیماهای ایرانی سوخت نمی‌دهند.

به‌گفته وی از بین شرکت‌های هواپیمایی کشورمان تنها ماهان ایر پرواز مستقیم به مالزی و شهر کوالالامپور دارد که در دوره پاندمی کرونا پروازهای ماهان به این کشور قطع و تعلیق شد.

وی افزود: پس از فروکش شدن سرایت کرونا دوباره پروازها به کوالالامپور را از سر گرفته شد، اما مشکلاتی دیگری مانع از برقراری تنها پرواز ایرلاین ایرانی به مالزی شده است و اغلب مسافران ایرانی باید با ایرلاینهای دیگر عازم این کشور شوند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی رژیم درباره علت قطع پرواز‌ها در این مسیر اظهار کرد: مالزی دیگر به ایرلاینهای ایرانی سوخت نمی‌دهد چرا که شرکت‌های سوخت رسانی در فرودگاه‌های مالزی با آمریکاییها همکاری دارند و به این شرکتها اعلام شده اگر به هواپیماهای ایرانی سوخت دهند، مشمول تحریم‌ها می‌شوند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fe57cd17-a5f7-4649-8b99-cea748fb4a1d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات