728 x 90

کشف و توقیف ۳محموله مواد مخدر از مبدأ ایران به مقصد هند و آذربایجان

شبکه توزیع مواد مخدر - عکس از آرشیو
شبکه توزیع مواد مخدر - عکس از آرشیو

مقامات ایالت گجرات هندوستان روز سه‌شنبه ۳۰شهریور، از توقیف یک محموله نزدیک به سه‌تن مواد مخدر به ارزش ۲.۷۲میلیارد دلار خبر دادند، این محموله یکی از بزرگ‌ترین محموله‌هایی غیرقانونی است که تا به امروز در هندوستان کشف شده است. مقام‌های ایالت گجرات می‌گویند در این رابطه دو تبعه افغانستان را بازداشت کرده‌اند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

 

این محموله در اسناد گمرکی به عنوان «سنگ تالک» بارگیری شده بود. به نوشته رویترز کشف این محموله با هرج و مرج ناشی از تسلط طالبان بر افغانستان همزمان شده است. مقام‌های طالبان به جامعه جهانی اطمینان دادند که کشت تریاک در افغانستان متوقف می‌شود.

مقام‌های هندی ۲۸ شهریور نیز یک قایق رژیم ایران حامل سی تا پنجاه کیلوگرم هروئین را در آب‌های گجرات توقیف کردند که به گفته گارد ساحلی هندوستان تمام هفت خدمه آن ایرانی بوده‌اند.

روز چهارشنبه نیز جمهوری آذربایجان از کشف حدود ۵۳۰ کیلو هرویین در مرز با ایران خبر داد که در کامیونی به مقصد لیتونی با یک راننده ایرانی ضبط شده است.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ee3941ff-7081-4946-b694-dcdc7dd98729"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات