728 x 90

کشف صدها قبضه سلاح در کهگیلویه و بویراحمد، خرم‌آباد، ارومیه، اهواز و نگرانی نیروهای سرکوبگر رژیم

کشف سلاح و مهمات
کشف سلاح و مهمات

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس در مطلبی نوشت: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ابراز نگرانی از استفاده سلاحهای مجاز و غیرمجاز مردم در مراسمات عروسی و عزا گفت: با همکاری سپاه و نیروی انتظامی یک‌هزار و ۲۲۵قبضه سلاح کشف شد (خبرگزاری تسنیم: ۶شهریور ۱۴۰۱).

 

خبرگزاری حکومتی ایسنا (۶شهریور) نیز از قول فرمانده سرکوبگر انتظامی استان لرستان نوشت: «در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر این‌که افرادی در سطح شهرستان خرم‌آباد اقدام به نگهداری سلاح غیرمجاز می‌کنند، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

... مأموران پس از شناسایی محل‌های مورد نظر و با کسب مجوز قضایی موفق به کشف ۲۰قبضه سلاح جنگی و شکاری به همراه مقادیری فشنگ مربوطه شدند و در این رابطه ۱۲متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند».

 

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایرنا از ارومیه، سرهنگ مزدور ایرج حسن‌خانی روز شنبه (۵شهریور) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:... ضمن رصد اخبار واصله و بررسی‌های تخصصی و با هماهنگی‌های قضایی، در بازرسی از خودروهای متهمان ۲۸ قبضه سلاح شامل ۱۰ قبضه سلاح کلت جنگی و ۱۸ قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط شد.

 

سایت حکومتی خبرآنلاین (۳شهریور) نیز از استان خوزستان گزارش کرد: فرمانده انتظامی استان خوزستان:... ۶۳نفر دارندگان سلاح غیرمجاز را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در چندین عملیات مقتدرانه و منسجم دستگیر کردند... در این ارتباط ۷۶قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری و ۶۴۷عدد فشنگ کشف شد.

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/81218ee2-d6bb-4680-8cb1-6d7d505638f7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات