728 x 90

کشتی به‌گل نشسته نظام

هم‌زمان با تشدید بحران‌هایی که تمامیت نظام را فراگرفته است، آخوند شیاد با یادآوری تهدید دشمن اصلی نظام و قیامی که سر بازایستادن ندارد، تأیید صلاحیت باندش را گدایی می‌کند.

آخوند روحانی در همایش استانداران و فرمانداران ـ ۷بهمن ۹۸: «اگر خدای ناکرده یک روز دشمن باشد، جناح خاص را دعوت می‌کنیم یا همه را دعوت می‌کنیم».

روحانی سپس تعارف را کنار می‌گذارد و یادآوری می‌کند که همه در یک کشتی در حال غرق شدن هستند.

آخوند روحانی: «یادمان نرود روز مشکل همه باید با هم باشیم، بگذاریم روز انتخابات هم همه با هم باشیم... امروز یک روز ساده در کشور ما نیست، ۲سال است ما در شدیدترین و سخت‌ترین فشارهای اقتصادی و سیاسی و تبلیغاتی قرار گرفتیم».

یک عضو مجلس ارتجاع که شلاق قیام را بر پیکر نظام خوب حس کرده و می‌داند دوران فروش نفت و چپاول پاسداران به‌پایان رسیده است پیشنهاد جدیدی دارد.

الیاس حضرتی ـ مجلس ارتجاع ۸بهمن ۹۸: «ما وارد فضای جدیدی شدیم نفت تمام شد نفت تمام شد نه شما بازاری برای فروش دارید و نه امکانی برای فروش دارید و نه کار عقلانی است فروش نفت خام تمام شد روال کار بر سیر حرکت کشور باید تغییر بکند... الآن فصلی ست که مجلس باید کت‌اش را در بیاورد».

البته جدال قدرت میان غارتگران در فاز پایان هیچ نتیجه‌ای جز شلاق‌کش تمامیت نظام ندارد.

تلویزیون حکومتی ـ آخوند سعیدرضا عاملی ۸بهمن ۹۸: «همه سوار یک کشتی سوار شدیم داریم حرکت می‌کنیم ناخدای کشتی را اونقدر نزنیمش که نتواند مسیر را ادامه بدهد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f76d9bcd-dba0-4ce9-9cc5-f7e50ba018d4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات