728 x 90

کشته شدن ۱۲تن از شبه‌نظامیان رژیم ایران در سوریه

حملات هوایی به مقرهای سپاه پاسداران در سوریه
حملات هوایی به مقرهای سپاه پاسداران در سوریه

در حملات هوایی سحرگاه پنجشنبه به مواضع نیروی تروریستی قدس در خاک سوریه، ۱۲تن از مردوران اعزامی خامنه‌ای برای همدستی با بشار اسد در جنگ با مردم سوریه، به هلاکت رسیدند.

تلویزیون اسکای نیوز خبر داد در اثر حملات هوایی به نیروهای وابسته به رژیم ایران در نزدیکی دمشق ۱۲تن از شبه‌نظامیان وابسته به این رژیم کشته شدند.

 

دیدبان حقوق‌بشر سوریه نیز گزارش کرد که در حملات هوایی سحرگاه پنجشنبه توسط اسراییل به مناطقی در خاک سوریه، ۱۲نفر از شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران کشته شدند.

 

خبرگزاری رسمی رژیم بشار اسد ضمن تأیید حملات هوایی اعلام کرد مناطق الکسوه، مرج السلطان، پل بغدا و جنوب ارزع واقع در استان درعا در این حملات هوایی هدف قرار گرفته صورت گرفته و پدافند ارتش اسد واکنش نشان داده است.

 

در حالیکه حملات رژیم اسد با همدستی حکومت آخوندی به ادلب و فجایع انسانی ناشی از آن از جمله آوارگی صدها هزار تن از مردم سوریه، اعتراضات بین‌المللی را برانگیخته است، خبرگزاری فرانسه گزارش داد: ایالات متحده برای متوقف کردن یک تهاجم جدید و عمده به ادلب به ترکیه پیشنهاد کمک کرد و اعلام کرد که در حال بررسی تحریم‌های جدیدی علیه رژیم سوریه است.

جیمز جفری، نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه گفت: ایالات‌متحده در رابطه با «درگیری فوق‌العاده خطرناکی»‌ که در منطقه ادلب در شمال غربی سوریه دامن زده شده « بسیار بسیار نگران» است. جیمز جفری گفت راه‌حل فوری باید اجرای یک «آتش‌بس درازمدت» قبل از گفتگوها در رابطه با «تمامی موضوعات» باشد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/68f62973-8cb1-4b62-b9a7-0f96ec8f35db"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات