728 x 90

کریمی‌فر از معاونان وزارت آموزش‌وپرورش رژیم: اگر دانش‌آموزی در اثر کرونا فوت کرد ۱۵میلیون غرامت می‌دهیم!!!

پیشگیری ابتلا به کرونا توسط دانش آموزان در مدارس
پیشگیری ابتلا به کرونا توسط دانش آموزان در مدارس

هر نفر برای آموزش و پرورش ۱۵میلیون تومان می‌ارزد، عنوان روزنامه حکومتی همدلی است که به بی‌خیالی سردمداران در رابطه با شیوع انواع سویه‌های کرونا در میان دانش‌آموزان برای «جان دانش‌آموزان برچسب قیمت» می‌زند.

همدلی با عنوان «قیمت‌گذاری جان کودکان» نوشت: در حالی بسیاری از کارشناسان مبارزه با کرونا خواستار تعطیلی مدارس شده‌اند، گودرز کریمی‌فر، مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش در سخنانی عجیب بر جان دانش‌آموزان برچسب قیمت زد. این مقام آموزش و پرورش اعلام کرده که دانش‌آموزان به مدرسه بروند؛ اگر کسی کرونا گرفت هزینه‌هایش را پرداخت می‌کنیم. اگر هم کسی فوت کرد ۱۵میلیون غرامت می‌دهیم...
... در حالی آموزش و پرورش برچسب قیمت به جان دانش‌آموزان زده است و از اعطای غرامت به دانش‌آموزان قربانی کرونا می‌گوید که این سازمان در پرداخت حق‌و حقوق معلمان ناتوان است و ماه‌هاست که معلمان در اعتراض به وضعیت اقتصادی و معیشتی دست به اعتراض و تجمع خیابانی زده‌اند. .
تأکید آموزش و پرورش به حضور دانش‌آموزان در مدارس هم‌زمان شیوع با اومیکرون در حالی است که با توجه به گفته‌های توکلی، معاون درمان ستاد کرونا استان تهران، میزان ابتلای به اومیکرون در کودکان بیشتر است و نسبت به ماه‌های قبل، ابتلای به کرونا در گروه سنی زیر ۱۰سال افزایش یافته است (روزنامه حکومتی همدلی ۱۳بهمن).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b1165be0-9454-44d7-93af-f423123687f0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات