728 x 90

کرونا؛ از سرگیری بعضی کسب و کارها در آلمان

از سرگیری بعضی کسب و کارها در آلمان
از سرگیری بعضی کسب و کارها در آلمان

صدراعظم آلمان روز چهارشنبه ۲۷فروردین ۹۹خبر از سرگیری برخی کسب و کارها از چهار روز دیگر را داد و این در حالی است که فولکس واگن غول خودروسازی آلمان نیز از فعالیت کارخانه‌هایش در هفته آینده خبر داد.

کسب‌وکارها در آلمان از روز ۱۶مارس به‌علت شیوع کرونا و مقررات و محدودیت‌هایی که برای آن در نظر گرفته شد، در وضعیت تعطیل قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری رویترز، دولت آلمان قرار است که قوانین مربوط به فاصله‌گیریهای اجتماعی و فیزیکی را تا روز سوم ماه مه ادامه دهد؛ یعنی زمانی که قرار است مدرسه‌ها دوباره بازگشایی شود.

پیش‌بینی می‌شود که منع برگزاری اجتماعات و گردهمایی‌های بزرگ تا هفته دوم شهریورماه ادامه پیدا کند.

آنگلا مرکل گفت: «قانون اساسی ما این‌گونه است که اجازه نمی‌دهد با اطمینان بیش از حد و نابهنگام اقدامی انجام دهیم. ما باید درک کنیم که باید کنار این ویروس تا زمانی‌که درمان و واکسنی برایش وجود ندارد، زندگی کرد».

دولت آلمان در مورد واقعیت ویروس کرونا، به شهروندان یادآوری کرده، آنها باید کم‌کم یاد بگیرند که ویروس کرونا، دست‌کم فعلاً بخشی از زندگی خواهد بود.

صدراعظم آلمان درباره فعالیت‌های مراقبتی در کشورش و این‌که خدمات درمانی، تحت فشار فاجعه‌بار ناشی از افزایش مبتلایان به کرونا قرار نگیرد افزود:‌ همه‌چیز «شکننده، و موفقیتها مقطعی» است.

گفتنی است که در ایالات متحده آمریکا شمار مبتلایان به ویروس کرونا در روز چهارشنبه ۲۷فروردین‌ماه به حدود ۶۳۹هزار و شمار قربانیان به ۳۰۸۴۴نفر رسید.

و در بعضی از ایالت ها به شهروندان گفته شده که در روزها و هفته‌های پیش‌رو، در زمانی که قرنطینه‌ها سبک‌تر خواهد شد، با ماسک از خانه بیرون بیایند.

هم‌چنین فرماندار کنتیکت گفته است «کم‌کم باید به وضعیت نرمال برگردیم؛ یک وضعیت نرمال جدید».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/02b98525-5029-4980-a24a-28330d5f3f22"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات