728 x 90

کرونا؛ اوج‌گیری انفجاری فاجعه

سخن روز
سخن روز

در روزهای اخیر خبرهای متعددی که در رسانه‌های رژیم منتشر می‌شود حاکی از جهش خارق‌العاده در گسترش شیوع کرونا یا به‌عبارت دقیق‌تر یک انفجار است.

نشانه‌های انفجار

  • در کردستان خبرگزاری نیروی تروریستی قدس(تسنیم) خبر داد: در بخش کرونای بیمارستان توحید سنندج «جای سوزن انداختن هم نیست... قطعاً در روزهای آینده بحران کرونا در استان کردستان به‌ویژه شهر سنندج وخیم‌تر و جبران‌ناپذیرتر بوده و در این مسیر شکست سختی خواهیم کرد».
  • در کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرد: «آمار مبتلایان بستری نسبت به‌ ماه گذشته بیش از ۲برابر افزایش یافته است»(روزنامه جوان وابسته به‌ سپاه پاسداران ۲۱خرداد).
  • رئیس کل سازمان نظام پرستاری گفت: «در بحران کرونا بالغ بر ۷هزار پرستار در کشور به‌ این بیماری مبتلا شدند».
  • سایت حکومتی آینهٔ جم به‌نقل از «مقامات بهداشتی کشور» نوشت: «بین ۱۰ تا ۱۵درصد از مردم ایران یعنی حدود ۱۲میلیون نفر، به‌ بیماری کرونا مبتلا شده‌اند».

اگر این رقم را کنار رقم ۲۰درصد(۱۶میلیون نفر) که مینو محرز، از اعضای ستاد کرونا گفت، در کنار رقم ۱۵میلیون نفر اعلام شده توسط احسان مصطفوی، از متخصصان اپیدمیولوژی وزارت بهداشت و ۱۰درصد اعلام شده توسط جهان‌پور، سخنگوی قبلی وزارت بهداشت بگذاریم، به‌ این نتیجه می‌رسیم که جهش و انفجار در شیوع کرونا در این ابعاد فاجعه‌بار امری تثبیت‌شده و واقعی است. عبدالحسین قاسمی، متخصص اپیدمیولوژی رژیم که خبر ابتلای ۱۲میلیون نفر را اعلام کرده افزوده است: «نگاهی به‌ تناقض‌های تصمیم‌گیری در زمینه مواجهه با ویروس کرونا، این ذهنیت را تقویت کرده که برای عبور از بحران، اکنون با "ایمنی گله‌ای" مواجهیم». یعنی راه‌حل مشعشعی که روحانی از آن دم‌می‌زند، روش ضدبشری تن‌دادن به‌ ابتلای عموم مردم به‌ کروناست تا هر کس که مردنی است، بمیرد و هر که می‌ماند، ایمنی طبیعی کسب کند. این یکی از روشهای مرسوم در مرغداری‌ها و دامداری‌هاست که حالا خامنه‌ای و روحانی و سردمداران حاکمیت ولایت فقیه که خود و نزدیکان‌شان در قرنطینه‌های امن به‌سر می‌برند، برای ملت ایران رقم‌زده‌اند. پیش از این کارشناسان همین رژیم اعلام کرده بودند که بهای به‌کار گرفتن شیوهٔ ایمنی گله‌ای قربانی‌ شدن ۲ تا ۳میلیون نفر است.

رژیم تلاش می‌کند با سیاست سانسور و وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها سیاست مبتلا کردن عمدی مردم را پیش ببرد.

جنایت آشکار علیه بشریت

پیش از این در یک خبر درزکرده از درون رژیم آمده بود که روحانی در یک جلسهٔ شورای امنیت نظام در راستای اجرای سیاست ضدمردمی بازگشایی و پایان قرنطینهٔ نیم‌بند گفته بود: «اگر ۲ تا ۳میلیون نفر بر اثر کرونا بمیرند، بهتر از این است که ۳۰میلیون گرسنه به‌ خیابان‌ها بریزند».

این همان خط ضدبشری کلان‌تلفات انسانی است که خامنه‌ای در وحشت از کابوس محتوم سرنگونی به‌دست مردم و مقاومت ایران بدان مبادرت کرده است. البته روشن است که با حضور قدرتمند مقاومت ایران در صحنه، خامنه‌ای در این بازی شوم کلان‌بازنده خواهد بود.

هم‌چنان‌که مسعود رجوی، رهبر مقاومت ایران، در اطلاعیه شماره ۲۵ ارتش آزادیبخش ملی ایران(۱۷خرداد ۹۹) گفت:

«اکنون پس از ۴ماه، استراتژی رژیم ولایت فقیه مبنی بر کلان‌تلفات و سپر انسانی در برابر خطر قیام و سرنگونی به‌اثبات رسیده است. صورت مسأله این است که رژیم در کلان‌بازی مرگ، کلان‌برنده است یا کلان‌بازنده؟

کلان‌برنده یعنی این‌که می‌خواهد و می‌تواند با گرد مرگ و یأس، راه‌بندی برای سرنگونی بسازد و جامعه را منفعل و منجمد کند. در خواب‌های خون‌سرشته و پریشان ولایت فقیه می‌توان مانند ایلغار مغول، ۳۰۰سال ایران را سرکوب و منکوب و میخکوب کرد.

کلان‌بازنده یعنی که خامنه‌ای و روحانی بر سر شاخ و بن می‌برند. رژیمشان را موریانه کرونا و بحران‌ها از درون خورده و وعده خدا حق است. برخلاف تصور آنها جان‌هایی که از دست می‌رود، نه عامل بقای رژیم بلکه تیک‌تاک فنا و پایان است.

ترس و وحشت بی‌پایان از خطر قیام و سرنگونی و از هزار اشرف و کانون‌های شورشی مبین همین حقیقت است».

یک اعتراف ناگزیر

در همین شرایط وخیم و در این بن‌بست همه‌جانبه است که روحانی به‌رغم حقه‌بازی‌های روزانه‌اش برای سرخ نگه‌داشتن صورت نظام، روز چهارشنبه ۲۱خرداد اعتراف کرد رژیم بر اثر تحریم‌ها ۵۰میلیارد دلار یعنی ۸۷۰هزار میلیارد تومان از درآمدش را از دست داده است. رقمی که به‌گفتهٔ خودش معادل ۲برابر بودجهٔ سال گذشته و ۳۰۰هزار میلیارد تومان بیش از کل بودجهٔ سال ۹۹ است.

رهبر مقاومت در توصیف این اعتراف روحانی گفت: «منظورش این است که رژیم به‌جای کوتاه‌آمدن از سرکوب و تروریسم و جنگ‌افروزی و پروژه‌های اتمی، زانو بر گردن و گردهٔ مردم ایران گذاشته و می‌خواهد با گران کردن بنزین و برق و نان و با میدان دادن به‌ کرونا راه نفس آنها را ببندد.

اما آتش قیام از زیر خاکسترهای نظام شعله خواهد کشید. سرانجام ارتش گرسنگان و آزادی‌ستان است که رژیم ایران‌ستیز و ضدبشر را به‌زانو درمی‌آورد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f8471e4b-43a4-4fcc-b289-b5bb11a3b8d4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات