728 x 90

کرونا - سایت حکومتی : اعتراف عضو کمیسیون بهداشت مجلس ارتجاع: علت فوت بیماران مبتلا به قارچ سیاه را ذکر نمی‌کنند

کرونا در ایران
کرونا در ایران

اعتراف عضو کمیسیون بهداشت مجلس ارتجاع: علت فوت بیماران مبتلا به قارچ سیاه را ذکر نمی‌کنند

همایون بخت آبادی عضو کمیسیون بهداشت مجلس ارتجاع در گفتگو با خبرگزاری حکومتی ایلنا به یک فقره دیگر از فریبکاری های رژیم اشاره کرد و شایع شدن «قارچ سیاه» را به دلیل تجویز کورتون و رمدسیور عنوان کرد و گفت : علت فوت بیماران مبتلا به قارچ سیاه را ذکر نمی‌کنند تا برای پزشک و بیمارستان مشکلی پیش نیاید.خبرگزاری حکومتی عصر ایران 

 

اعتراف تکاندهندهٔ سایت حکومتی شفانیوز

سایت حکومتی شفانیوز در اعترافی تکاندهنده نوشت: آنقدر مرگ و میرهای کرونا در کشور بالا است که ایران در حال از دست دادن جمعیت خود است. از سال۹۸ که کرونا وارد کشور شد، این بیماری از ابتدا کنترل نشد، چون افراد دولتی و نه افراد مستقل و غیردولتی در مدیریت بیماری، دست بالا را داشتند. (سایت حکومتی شفانیوز۷مهر)

 

بحران توزیع واکسن

نایب‌رئیس انجمن داروسازان: میزان توزیع واکسن آنفولانزا بسیار ناچیز است و به هر داروخانه در روز، تنها ۴عدد واکسن می‌دهند. خبرگزاری حکومتی ایسنا ۷ مهر)

 

 

درغگویی در ارقام واکسیناسیون

روزنامه حکومتی جمهوری: وزیر بهداشت مدعی شد تاکنون ۵۳ میلیون نفر واکسینه شده‌اند، در حالی‌که بنا بر اعلام وزارت بهداشت تاکنون ۱۵میلیون و ۸۲۴هزار نفر دو دوز واکسن دریافت کرده‌اند.(روزنامه حکومتی جمهوری ۷ مهر)

همچنین روزنامه حکومتی جهان صنعت هم نوشت که مردم ایران شفاف‌سازی در مورد علت عدم ورود واکسن و پاسخگویی را از حاکمیت طلب می‌کنند. نباید از کنار هدر رفتن این همه جان مردم که به نظر می‌رسد قربانی سیاسی‌کاری شده‌اند، گذشت. (روزنامه جهان صنعت ۷ مهر)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1cc0e9d4-4ccd-4cea-9f6c-4a02f203fd41"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات