728 x 90

کرونا در ایران - رئیس بیمارستان رسول اکرم: هر دو تا سه روز مجبوریم یک بخش جدید راه بیاندازیم

کرونا در ایران
کرونا در ایران

این خبر بروز می‌شود...

 

رئیس بیمارستان رسول اکرم: هر دو تا سه روز مجبوریم یک بخش جدید راه بیاندازیم

تقی ریاحی رئیس بیمارستان رسول اکرم تهران با اشاره به افزایش مبتلایان به کرونا، از راه‌اندازی بخشهای جدید خبر داد و گفت:

شرایط بیمارستان رسول اکرم شرایط خوبی نیست یعنی ما به شرایط حداکثری بیماران بستری در پیک چهارم داریم نزدیک می‌شویم و هر دو تا سه روز مجبوریم یک بخش جدید راه بیاندازیم ۶۰درصد ظرفیت تختهای آی.سی.یو بیمارستان متعلق به بیماران کروناست. (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۲۳تیر)

 

سیر صعودی کرونا در گیلان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان این‌که مبتلایان بستری و سرپایی بیماری کووید١٩ در گیلان سیر صعودی دارد، گفت: شمار بیماران کوویدی مراجعه کننده به مراکز بهداشتی و درمانی به ۴۰۰نفر رسید (خبرگزاری حکومتی ایرنا ۲۴تیر).

 

تاخت و تاز کرونا در لرستان

در روزهایی که لرستان در حال گذر از پیک چهارم کرونا بود روزانه حدود ۱۰۰نفر به کرونا مبتلا می‌شد اما اکنون که در مرحله آغازین موج پنجم قرار دارد روزانه بیش از۳۰۰ نفر مبتلا و بستری می شوند و بیم آن می‌رود که آمارها بیش از این افزایش یابد.
در بحث رنگ‌بندی کرونایی طی هفته‌های گذشته وضعیت شهرستانهای خرم‌آباد، پلدختر، سلسله و دلفان قرمز شد و اخیراً شهرستان بروجرد نیز به جمع این شهرستانها پیوسته و وارد وضعیت قرمز شده است مابقی شهرستانها نیز به جزء رومشکان در وضعیت نارنجی قرار دارند (خبرگزاری حکومتی تسنیم ۲۴تیر).

 

مدیر بیمارستان میلاد تهران: داریم به شرایط جنگی برمی‌گردیم

 فرهاد حمزه‌زاده: مدیر بیمارستان میلاد تهران وضعیت کرونا را خراب دانست و گفت داریم به شرایط جنگی دوباره برمی‌گردیم. وی گفت: «الان ما دقیقاً داریم به شرایط جنگی دوباره بر می‌گردیم اگر شما کاش می‌شد من یک فیلمی از اورژانس نشان می‌دادم که وضعیت به چه صورت است  ما الان مجبور شدیم که در بیمارستان میلاد که با دو هزار مراجعه کننده در روز مواجه هستیم از بنیاد برکت استمداد بطلبیم و بیمارستان صحرایی بزنیم ما الآن در بیمارستان صحرایی که به‌صورت چادر در حیاط اورژانس زدیم. اوضاع خیلی خراب است و ما الآن داریم به سمت صعودی تازه می‌رویم اگر الآن شروع این پیک پنجم به این صورت باشد من از همین الآن اینجا احساس خطر می‌کنم» ( تلویزیون شبکه خبر رژیم - ۲۳ تیر).

 

طغیان کرونا در گرگان و ۳برابر شدن بیماران کرونایی

فرماندار رژیم در گرگان از طغیان پیک پنجم کرونا در این شهر خبر داد و اعتراف کرد: آمار بستری بیماران کرونایی طی دو هفته گذشته در گرگان سه برابر شده است (خبرگزاری حکومتی مهر۲۴تیر).

 

سرتیتر تازه‌ترین خبرهای کرونا پنجشنبه ۲۴ تیر

معاون دانشکده علوم پزشکی خلخال: آمار بستریهای روزانه بیماری کرونا در بیمارستان این شهرستان به ۲برابر افزایش یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان: کرونا جان ۲۵ سیستان و بلوچستانی دیگر را گرفت.

پیوستن شهرهای ملارد، قدس، و پیشوا در استان تهران به شهرهای قرمز کرونا.

همزمان با موج پنجم کرونا، وضعیت چهار شهرستان قزوین قرمز شد.

دهقان متخصص بیماریهای عفونی: روند بیماری در پایتخت به‌شدت افزایشی است.

به گزارش رسانه‌های حکومتی با بستری ۱۹۹بیمار جدید کرونایی در بیمارستانهای استان کرمان؛ وضعیت بحرانی است.

 

وضعیت فاجعه‌بار بیمارستان مسیح دانشوری

روز پنجشنبه ۲۴ تیر - بیمارستان مسیح دانشوری، بیماران بر روی نیمکت‌های فلزی راهروها و مقابل سرویس بهداشتی به‌حال خود رها شده‌اند. 

 

اهواز -رها کردن پیرمردی بیمار در گرمای اهواز

بنا به فیلمهای منتشر شده در اینترنت روز پنجشنبه ۲۴ تیر، بدلیل فقر و نداشتن پول در اهواز یک آمبولانس خدمات اورژانس ۱۱۵، یک پیرمرد بیمار  ۶۸ ساله را با خلاصه پرونده بیمارستان در خیابان جاوید لشکرآباد اهواز در گرمای هوای رها کرده است.

 

 

سرتیتر تازه‌ترین خبرهای کرونا پنجشنبه ۲۴تیر

  • مدیرعامل بیمارستان میلاد: حجم مراجعهٔ بیماران کرونایی به بیمارستان میلاد تا حدی افزایش یافته که مجبور به‌احداث بیمارستان صحرایی در حیاط بیمارستان شده‌ایم.
  • روزنامهٔ حکومتی آرمان: ضدو نقیض‌گویی‌ها و وعده‌های واکسیناسیون تبدیل به امری عادی شده است. تناقض‌ها در‌باره واکسنهای ایرانی هم از آن نوبر‌تر است، واکسن‌هایی که با آب‌و‌تاب رسانه‌یی در مقابل دوربینها به نمایش درآمده‌اند ولی تولید انبوه‌شان و اثر‌بخشی و نتایج‌شان هزاران اما‌و‌اگر به همراه داشته است.
  • آرمان: واکسنهای داخلی به‌تأیید سازمانهای بین‌المللی نمی‌رسند، این در حالی است که ایران هم‌چنان در تحریم ورود واکسنهای فایزر و مدرنا قرار دارد و مردم نیز اسباب‌بازیهای واکسنی مقامات شده‌اند.
  • روزنامهٔ حکومتی جهان صنعت: مردمی که مدتهاست در استان سیستان و بلوچستان به‌خاطر کرونا وضعیت معیشتی بغرنجی دارند، امروز در رنجی مضاعف اسیر شده‌اند و جان‌شان در معرض خطر است. در این بین، وضعیت کودکان کار و زباله‌گرد این استان به‌شدت بحرانی است.
  • جهان صنعت: در سیستان و بلوچستان با پر شدن تختها، بیماران در راهرو‌ها بستری هستند. تخت خالی در آی‌سی‌یو وجود ندارد. اوضاع غیرقابل‌تحمل است، روزانه ۲ساعت برق بیمارستان می‌رود و کادر درمان از شدت گرما دچار حالت تهوع می‌شوند. بیماران کرونایی به‌دلیل قطعی برق دچار افت اکسیژن می‌شوند و نمی‌توانیم به‌آنها کمکی کنیم.
  • روزنامهٔ حکومتی مردم‌سالاری: از زمان ممنوعیت واردات فایــزر و مدرنا تا امروز مردم ایــران روی خوش ندیدند. مــردم در محاصره بیماری قــرار گرفتند در حالی‌که هفت نوع واکســن در ایران رونمایی شده که تنها دردی را که خوب می‌کنند درد منافع مادی است.

 

کارتن خوابی ایرانیان در ارمنستان برای دریافت واکسن کرونا!

خبرگزاریها و رسانه‌های حکومتی با انتشار تصویری از ایرانیانی که برای دریافت واکسن به ارمنستان سفر می‌کنند تصویری از وضعیت تأسف‌بار آنها را منتشر کرده‌اند. این افراد برای دریافت واکسن باید مدتها در صف دریافت واکسن بمانند تا نوبت واکسن به آنها برسد. رسانه حکومتی رکنا با انتشار تصویری در این رابطه نوشت: «این تصویر با عنوان کارتن خوابی ایرانیان در ارمنستان منتشر شده است و بسیار باعث تاسف است که بخاطر عدم مدیریت واکسن در ایران به این اندازه ایرانی ها را تحقیر می‌کنند».

 

-ارمنستان

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f0a00be6-8a64-4118-b409-280fdf882b7d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات