728 x 90

کرونا در جهان- مبتلایان به‌گونهٔ جدید و جهش‌یافتهٔ ویروس کرونا لااقل در ۶کشور اروپایی

کرونا در جهان
کرونا در جهان

کشورهای عضو اتحادیه اروپا از روز یکشنبه ۷دیماه، واکسیناسیون شهروندان خود را آغاز کردند و به همین مناسبت این روز را به‌عنوان روز پیروزی معرفی می‌کنند.

از سوی دیگر ۶میلیون نفر در شرق و جنوب شرقی انگلستان به قرنطینه درجه۴ وارد شده‌اند. قرنطینه سطح ۴ بالاترین درجه از قرنطینه است که ضوابط آن شامل ماندن در خانه است.

دانشمندان در انگلستان در حال آزمایش یک شیوهٔ جدید برای درمان کوید۱۹ هستند. این شیوه مبتنی بر استفاده از آنتی بادی تولید شده در بدن کسانی است که به‌این بیماری مبتلا شده و سپس بهبود پیدا کرده‌اند.

آمریکا اعلام کرد که مسافرانی که از انگلستان می‌آیند قبل از پرواز به آمریکا باید نتیجه تست کرونای آنها که حداکثر طی ۷۲ساعت گذشته گرفته شده منفی باشد.

مقامات بهداشت فرانسه اعلام کردند که اولین بیمار مبتلا به ویروس جهش‌یافته کرونا را که اول‌بار در انگلستان کشف شد، شناسایی کرده‌اند.

مبتلایان به‌گونهٔ جدید و جهش‌یافتهٔ ویروس کرونا لااقل در پنج کشور اروپایی علاوه بر انگلستان مشاهده شده‌اند. کشورهای اسپانیا، فرانسه، دانمارک، هلند و ایتالیا از این جمله‌اند .

روز شنبه روسیه واکسن ساخت این کشور را تأیید کرد. این واکسن برای افراد بالای ۶۰سال است.

وزارت بهداشت آلبانی اعلام کرد که طی ۲۴ساعت گذشته از ۱۸۸۹ تست کرونا حدود ۲۰درصد مثبت بوده و ۳۷۵نفر جدید، مبتلا به کرونا تشخیص داده شدند. طبق آمار رسمی در همین روز ۹نفر درگذشتند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/09b25f9e-c292-4b80-9384-a5196ffe5e19"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات