728 x 90

کرونا در جهان در ۲۴ساعت گذشته

کرونا در جهان
کرونا در جهان

مقابله با شیوع گونه‌های جهش‌یافته ویروس کرونا از طریق تشدید محدودیتهای رفت و آمد و قرنطینه در کشورهای مختلف ادامه دارد. به گزارش سازمان بهداشت جهانی در شبانه‌روز گذشته آمار تلفات کرونا در آمریکا ۱۹۴۲نفر، در فرانسه ۲۷۸نفر، در آلمان ۲۶۴نفر، در ایتالیا ۳۲۹نفر و در انگلستان ۲۴۲نفر بوده است. «‌سایت سازمان بهداشت جهانی ۱۵ اسفند»

در برزیل که با سنگین‌ترین آمار مرگ و میر کرونا از ابتدای شیوع بیماری مواجه شده اعلام شد که رستورانها از این پس باید ساعت ۵ بعدازظهر بسته شوند. از ساعت ۱۱شب تا ۵صبح هم قوانین منع تردد و منع هر گونه تجمع اجرا می‌شود.

گونهٔ جدیدی از ویروس اینک بیش از نیمی از برزیل را فراگرفته که ممکن است دلیل اوج‌گیری جدید موارد ابتلا و مرگ و میر در این کشور باشد. واحدهای مراقبت ویژه (ICU) در بیش از نیمی از استانهای کشور پر شده‌اند. «‌یوتیوب فرانسه ۲۴ – ۱۵ اسفند»

در آلبانی برای چهارمین بار طی یک هفته آمار قربانیان کرونا طی ۲۴ساعت به‌بالاترین سطح خود از آغاز شیوع بیماری رسید.

وزارت بهداشت اعلام کرد طبق آمار ثبت شده۲۱ نفر دیگر به‌قربانیان کرونا در آلبانی افزوده شدند و به‌این ترتیب آمار جان‌باختگان به ۱۸۹۷نفر رسید. هم‌چنین از ۳۱۷۱ آزمایش انجام شده، ۷۸۰نفر معادل ۲۵درصد، مبتلای جدید به‌کرونا تشخیص داده شدند. «تاپ چنل ۱۵ اسفند»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1ce5ef5a-eaef-4509-89c6-4ef9512827b5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات