728 x 90

کرونا در جهان – افزایش آمار درگذشتگان در شماری از کشورها

کرونا در جهان
کرونا در جهان

آمار اعلام شده از سوی دانشگاه جانز هاپکینر حاکی از افزایش عمده در آمار درگذشتگان ناشی از کرونا در شماری از کشورهاست. در برزیل که هم‌چنان کانون بحران ویروسهای جهش‌یافته در آمریکای لاتین است ۲۸۴۱نفر طی ۲۴ساعت، جان‌ باخته‌اند. شمار جان‌باختگان در ایتالیا ۵۰۲نفر و در فرانسه ۴۰۰نفر ثبت شده است. (سایت دانشگاه جانز هاپکینز ۲۷ اسفند۹۹)

در فرانسه همزمان با سالگرد اولین قرنطینهٔ کامل در این کشور، ساکنان منطقهٔ پاریس در آستانه ورود به‌ قرنطینهٔ سوم قرار دارند. ژان کاستکس نخست‌وزیر فرانسه گفت که زمان فکر کردن به ‌اقدامات بیشتر در منطقهٔ پاریس فرارسیده است.

سخنگوی دولت فرانسه در روز چهارشنبه اعلام کرد که از آخر این هفته محدودیتهای سختگیرانه‌تری در برخی مناطق فرانسه از جمله پاریس اعمال خواهد شد تا با شیوع پرشتاب کرونا مقابله شود. (یوتیوب فرانسه۲۴ انگلیسی ۲۷ اسفند۹۹)

در آلبانی وزارت بهداشت آلبانی اعلام کرد طی ۲۴ساعت از ۲۹۹۷مورد آزمایش، ۴۴۶نفر معادل ۱۵درصد مبتلای جدید به‌کرونا تشخیص داده شدند و در همین روز طبق آمار ثبت شده رسمی ۱۵نفر جان خود را در اثر کرونا از دست دادند. یک عامل نگران‌کننده جدید برای پزشکان در آلبانی، پایین آمدن متوسط سن درگذشتگان است. سه نفر از ۱۵ نفری که درگذشتند، بین ۳۰ تا ۴۰سال سن داشتند. (تاپ چنل و آلبانیان دیلی نیوز ۲۷ اسفند۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0f8eda66-7088-421a-a3b2-0d230af692e7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات