728 x 90

کاهش سرعت اینترنت توسط رژیم آخوندی در وحشت از انعکاس خیزشها و اعتراضات اجتماعی

کاهش سرعت اینترنت در وحشت از انعکاس خیزشها و اعتراضات اجتماعی
کاهش سرعت اینترنت در وحشت از انعکاس خیزشها و اعتراضات اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های حکومتی از کاهش شدید سرعت اینترنت در ایران خبر می‌هند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در رسانه‌ها، از بین ۱۷۹کشور جهان، ایران تحت حاکمیت آخوندها از نظر سرعت اینترنت ثابت در رتبه ۱۴۱ قرار گرفته است، این در حالیست که در فرودین ماه امسال در رتبه ۸۳ قرار داشت. اما دولت آخوند رئیسی به‌طور ابلهانه‌ای کندی سرعت اینترنت را تکذیب کرده و آن‌را فیک‌نیوز توصیف کرده است.

رسانه حکومتی رویداد۲۴ روز دوم اسفند نوشت: سرعت اینترنت در روزهای گذشته به‌شدت پایین آمده است و کاربران اینترنت در شبکه‌های اجتماعی خشم خود را از این وضعیت نشان داده‌اند. برخی گفته‌اند کندی اینترنت به‌خاطر اجرای چراغ خاموش طرح صیانت است.

این منبع می‌افزاید تقارن کاهش سرعت اینترنت و تغییر دولت نشان می‌دهد احتمالاً تغییراتی در سیاست‌های حاکمیتی عامل کاهش قابل توجه سرعت اینترنت در کشور بوده است.

 

روزنامه حکومتی خراسان نیز درباره طرح سانسور و کنترل فضای مجازی موسوم به صیانت اعتراف کرد: فیلترینگ و مسدودسازی هم‌چنان در طرح‌های جدید وجود دارد منتها صرفاً کلمه مسدودسازی را حذف کردند و به‌جای محدودیت ترافیک از اعمال خط‌مشی ترافیکی استفاده کردند. همه می‌دانند که ترافیک داده یک پلتفرم، آن‌قدر می‌تواند پایین بیاید که با فیلترینگ فرقی نکند.  (خبرگزاری حکومتی فارس دوم اسفند)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1ba9e72d-5d45-472f-be14-ca164d61e484"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات