728 x 90

مک کال: رژیم ایران به حمایت از گروه‌های تروریستی ادامه می‌دهد تحریم‌ها علیه این رژیم را اجرایی کنید

مک کال، رئیس کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا
مک کال، رئیس کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا

مک کال، رئیس کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا با ارسال نامه‌یی به جو بایدن، رئیس‌جمهور این کشور با اعلام این‌که رژیم ایران به حمایت از گروه‌های تروریستی هم‌چنان ادامه می‌دهد، خواهان اجرایی شدن تحریم‌ها بر علیه این رژیم شد.
وی در نامه خود از بایدن خواست تا تحریم‌ها علیه دشمنان آمریکا از جمله جمهوری اسلامی را تحت قانون دو حزبی «صلح از طریق قدرت در قرن بیست و یکم» به اجرا بگذارد.
مک کال با اشاره دولت بایدن سال گذشته، برای پاسخ به دشمنان و کمک به متحدان آمریکا درخواست کمک مالی اضافی کرد و کنگره این بودجه را تخصیص داد و تغییرات سیاستی از جمله تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی را برای مقابله با تهدیدها الزامی کرد اضافه کرد که ولی نزدیک به شش ماه بعد، هنوز الزامات اجرا نشده‌اند.
وی با تأکید بر این‌که «جهان در آتش است؛ ما نمی‌توانیم حتی یک روز دیگر را با تردید، مماشات و ضعف از دست بدهیم» افزود در این بازه زمانی، رژیم ایران یک حمله موشکی بالستیک بزرگ دیگر به اسراییل انجام داد، موشکهای بالستیک به روسیه منتقل کرد و به حمایت از گروه‌های تروریستی خود ادامه داد و چین نیز به خرید نفت ایران و حمایت از پایگاه صنعتی-دفاعی روسیه ادامه داده است اما دولت بایدن از زمانی که این قانون به تصویب رسیده است، هیچ تحریمی را تحت آن اجرایی نکرده است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/99fdad85-7c00-49ae-8109-e6604ffb7b6d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات