728 x 90

کارشناس حکومتی: اختاپوس اقتصاد کشور را در خود گرفته است

نرخ بیکاری در ایران، ۴۹.۶درصد تا پایان سال ۱۴۰۰
نرخ بیکاری در ایران، ۴۹.۶درصد تا پایان سال ۱۴۰۰

جاوید قربان‌اوغلی کارشناس حکومتی و دیپلمات سابق رژیم در مطلبی با عنوان بگذاریم برجام بماند، به بن‌بست و سردرگمی نظام در مذاکرات برجام و پیامدهای ویرانگر آن بر اقتصاد فروپاشیده که مانند «اختاپوس اقتصاد کشور» را درخود گرفته است اعتراف می‌کند.

وی با اشاره به فقر و فلاکت افسارگسیخته در حاکمیت آخوندی گفت:... آمار و ارقام تورم، بیکاری، هزینه‌های معیشتی و فقر و فلاکت مردم افسانه نیست و جملگی آثار شوم تحریم‌هایی است که هم‌چون اختاپوس اقتصاد کشور را در خود گرفته است. بر اساس آمار رسمی کشور شاخص فلاکت به‌عنوان مجموع نرخ تورم و نرخ بیکاری از ۳۳.۸درصد در پایان سال۹۰ به رقم ۴۹.۶درصد در پایان سال۱۴۰۰ رسیده که بالاترین شاخص فلاکت در ۱۱سال گذشته است.
پنج دور مذاکرات در دولت قبل با دست‌آوردهایی که امروز دولت سیزدهم آن را مطالبه می‌کند، کنار گذاشته شد. سکان به دست افراد جدیدی داده شد که امروز خود اعتراف می‌کنند چیزی بیشتر از آنچه در مذاکرات دولت قبل مورد توافق قرار گرفته بود، نمی‌توان از طرف مقابل گرفت. (روزنامه حکومتی شرق ۲۳فروردین). 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f96d6e22-fe53-46bf-af54-f626d2016221"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات