728 x 90

کاخ سفید: هک اخیر رژیم ایران در سیستم آب، فراخوانی برای تشدید امنیت سایبری است

آن نو برگر، معاون مشاور امنیت ملی آمریکا
آن نو برگر، معاون مشاور امنیت ملی آمریکا

آسوشیتدپرس روز ۱۷آذر نوشت: دستیار ارشد سایبری کاخ‌سفید می‌گوید هک اخیر رژیم ایران در سیستم آب فراخوانی برای تشدید امنیت سایبری است. یک مقام ارشد امنیت ملی کاخ‌سفید گفت: حملات سایبری اخیر هکرهای ایرانی به تأسیسات آب ایالات متحده و هم‌چنین موج جداگانه‌ای از حملات باج‌افزار به صنعت مراقبتهای بهداشتی باید به‌عنوان یک فراخوان برای اقدام توسط شرکتها و این صنعت برای تشدید امنیت سایبری تلقی شود.

آن نو برگر، معاون مشاور امنیت ملی روز جمعه در مصاحبه‌یی گفت که حملات اخیر به چندین سازمان آمریکایی توسط گروه هکر ایرانی Cyber ​​Av3ngers غیرپیچیده بوده و تأثیر حداقلی بر عملیات داشته است.

نو برگر گفت، اما این حملات هشدار جدیدی را ارائه کرد که شرکتها و اپراتورهای آمریکایی زیرساخت‌های حیاتی «با حملات سایبری مداوم و توانمندی از سوی کشورهای متخاصم و جنایتکاران مواجه هستند» که از بین نمی‌روند...

هکرها که به‌گفته مقامات آمریکایی و اسراییلی با سپاه پاسداران مرتبط هستند، به چندین سازمان در چندین ایالت از جمله یک اداره آب شهری کوچک در شهر علیکیپا Aliquippa در غرب پنسیلوانیا نفوذ کردند.

هکرها گفتند که آنها به‌طور خاص سازمانهایی را هدف قرار می‌دهند که از کنترل‌کننده‌های قابل برنامه‌ریزی ساخت شرکت اسراییلی Unitronics که معمولاً توسط شرکت‌های آب و تصفیه آب استفاده می‌شود، استفاده می‌کنند... .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9bd24836-f47a-4875-97c9-ee2a83bb0dc9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات