728 x 90

ژنرال مک مستر مشاور امنیت ملی دولت ترامپ: نتیجه توافق اتمی با رژیم ایران فاجعه‌آمیز خواهد بود

مصاحبه فاکس نیوز با مک مستر
مصاحبه فاکس نیوز با مک مستر

ژنرال مک مستر مشاور امنیت ملی دولت ترامپ روز یکشنبه ۲۹اسفند در مصاحبه با فاکس نیوز درباره توافق احتمالی دولت بایدن با رژیم ایران گفت: نتیجه توافق اتمی با رژیم ایران فاجعه‌آمیز خواهد بود.

ژنرال مک مستر گفت: اگر ما تحت این شرایط وارد توافق اتمی با رژیم ایران شویم. آیا به واقع روسیه تضمین کننده این توافق خواهد بود؟! و بعد قرار است این توافق چه کاری انجام دهد! در حالی که وقتی به پولی که قرار است به ایران داده شود فکر کنید می‌بینید قرار است ما منابعی در اختیار آنها قرار دهیم تا که جنگ نیابتی ۱۰ساله‌شان علیه ما را ادامه دهند.

وی افزود: شما فیلمی که از فرید زکریا نشان دادید و او از عدم حمایت امارات متحده و عربستان صحبت می‌کرد، دلیل آن این است که ما به ایران التماس می‌کنیم! ما لیست‌گذاری حوثیهای یمن را لغو کردیم که نه تنها تلفات وحشتناکی از مردم یمن

می‌گیرد بلکه از پهپادها و موشکها برای حمله به امارات و سعودی استفاده می‌کند و ما هیچ کاری در مورد آن انجام نمی‌دهیم.

ما آنها را لیست‌گذاری تروریستی نمی‌کنیم زیرا آنها نیروی نیابتی ایران هستند و نمی‌خواهیم احساسات ایران را جریجه‌دار کنیم!

فکر می‌کنم این کار بیهوده‌ای است و این پایان قدرت آمریکاست، همان‌طور که فرید زکریا گفت، این سند سیاستی احمقانه نسبت به رژیم ایران بر اساس فرضیه‌ای اشتباه است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/95faae5f-066a-4572-98a1-fee3fe096e5f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات