728 x 90

ژنرال مارک میلی: اعلام آمادگی ارتش آمریکا علیه تهدیدهای رژیم ایران

ژنرال مارک میلی
ژنرال مارک میلی

ژنرال مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا ضمن اشاره به تهدیدهای رژیم ایران علیه منافع آمریکا از آمادگی کشورش برای پاسخ به این تهدیدها خبر داد.
مارک میلی طی سخنرانی در همایش امنیتی اسپن «Aspen Security Forum» روز چهارشنبه ۱۲آبان، ضمن تروریستی خواندن اقدامات رژیم ایران تأکید کرد، آمریکا برای اجرای فرمان جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا علیه رژیم ایران آمادگی دارد.


رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در ادامه گفت: رژیم ایران منافع ما را تهدید و چنان‌چه لازم شود برای پاسخ دادن به این تهدیدها آماده‌ایم.
ژنرال مارک میلی در واکنش به تحولات هفته گذشته تأکید کرد، رژیم ایران خواهان رویارویی علنی با آمریکا نیست، زیرا از نتیجه آن آگاه است. اما بسیاری از فعالیت‌های بی‌ثبات کننده را انجام داده و منافع آمریکا را تهدید می‌کند.


از این پیش‌تر، وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون روایت‌های سپاه پاسداران رژیم ایران درباره حادثه نفتکش توقیف شده و رویارویی دریایی میان دو طرف در دریای عمان را تکذیب و ادعاهای رژیم ایران را تبلیغاتی عنوان کرد. (العربیه ۱۲آبان).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2f98bb8a-26ac-429b-b98e-2603bfece37e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات