728 x 90

چهارشنبه‌سوری؛ میدان شورش علیه کرونای ولایت

به‌دنبال انتشار فراخوان ستاد اجتماعی مجاهدین برای تبدیل چهارشنبه‌سوری به میدان شورش علیه کرونای ولایت، پاسداران خامنه‌ای در وحشت به تکاپو افتادند.

پاسدار حمید فتاحی، معاون عملیات انتظامی استان ایلام، گفت: «انتشاردهندگان تجمعات و گردهمایی برای برگزاری این مراسم باید توجه کنند که این امر با توجه به شرایط موجود فقط باعث ایجاد چالش برای شهروندان و دست‌اندرکاران درمان است و پیگرد قانونی خواهد شد».

آخوند اسماعیل ملاکریمی، دادستان عمومی بابل: «و همین‌طور بحث چهارشنبه‌سوری، هیچ احدی در تجمعات حاضر نشه. به‌محض حضور ۱۴روز قرنطینه میشه. هم تهدید علیه بهداشت عمومیه هم اخلال در نظم و آسایش عمومی».

خبرگزاری حکومتی فارس از کشف ۱۱میلیون مواد محترقه خبر داد و از قول پاسدار محمدی نوشت: «از استفاده از مواد خطرناک و آتش‌زا جلوگیری کنید زیرا علاوه بر خطر جانی این مواد با خطر انتقال ویروس کرونا هم روبه‌رو هستیم».

یک رسانه حکومتی در منتهای استیصال نوشت: «دنیا درگیر کرونا و ما درگیر چهارشنبه‌سوری».

توصیه‌ها و تهدیدهای وحشت‌آلود و آبکی در هراس از قیام آتش به‌ آنجا رسید که گفتند «ممکن است کارتان به بیمارستان بکشد و کرونایی شوید»!

توصیه‌های متخصص طب اورژانس: «چیزی که امسال رو مستثنی می‌کنه این است که بیمارستانها این روزها حال و روز خوبی ندارند اگر فردی به واسطه مشکلاتی که برای چهارشنبه‌سوری براش پیش بیاد و نیاز به مراجعه به بیمارستان پیدا کنه خب طبیعتاً در مخاطره ابتلا به بیماری کرونا قرار می‌گیره».

در بخشی از فراخوان مجاهدین آمده است:

در جشن آتش، ایران را به فریادی شعله‌ور در برابر کرونای ولایت تبدیل کنیم.

این، بخشی از جنگ سرنوشت برای برافکندن رژیم ولایت فقیه است.

سوزاندن تصاویر جلادان روشنی بخش قلبهای مردم دردمند ایران است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/978357b9-27b4-4dd6-84b7-caa68818a25d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات