728 x 90

چهارشنبه‌سوری، میدان شورش علیه کرونای ولایت

به‌دنبال فراخوان ستاد اجتماعی مجاهدین به برگزاری جشن چهارشنبه‌سوری، سه‌شنبه ۲۷اسفند ۹۸ جوانان دلیر و کانون‌های شورشی، به‌رغم حکومت نظامی و فضای شدید امنیتی سکون و سکوت را در شعله‌های آتش سوزاندند. جوانان دلیر به کوری چشم خامنه‌ای در جنگ سرنوشت با کرونای ولایت، که خاموشی و خمودگی می‌خواهد، در هر کوی و برزن تصاویر منحوس خامنه‌ای را در آتش سوزاندند و نشان دادند که هیچ سد و مانعی را به‌رسمیت نمی‌شناسند.

کرمان- گزارشگری سیمای آزادی: «خامنه‌ای امروز چهارشنبه سوریه و تو می‌خواستی که مردم رو تو خونه‌هاشون خونه‌نشین کنی و خاموش و در سکون باشن ولی ما با کرونای ولایت که تو باشی تا آخرین لحظه و آخرین نفس می‌جنگیم».

در تهران جوانان مترسک ویروس مرگبار ولایت را در آتش سوزاند: «خامنه‌ای ضدبشر ای ویروس کشنده و نابود کننده ‌حرث و نسل، زردی رکود و نشست و نجنگ از تو، سرخی آتش قهر و خیزش و انقلاب از ما، آتش جواب آتش منتظر باش».

در کرمانشاه، اصفهان، رشت، نقده و تهران جوانان با آتش زدن مترسک و عکس خامنه‌ای و خمینی به جنگ با کرونای ولایت رفتند.

در مناطق و محلات مختلف تهران جوانان با برافروختن آتش و سوزاندن تصاویر منحوس خامنه‌ای، زردی و بلاهای مردم را نثار خلیفهٔ خون‌ریز کردند و در خرم‌آباد، دزفول، تبریز، مشهد، تنکابن، کرج، سمنان، اهواز، کرمانشاه، گچساران، شیراز، بندرعباس، قزوین، ایلام، کرمان، زاهدان، قم، داراب، نقده، خاش، بهشهر و بهبهان جشن آتش، را به فریادی شعله‌ور در برابر کرونای ولایت تبدیل کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/53d27660-fb5f-4f6b-be7b-0ebbd4f01717"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات