728 x 90

چهار وزیر دیگر رئیسی در مسیر برکناری

جلسه دولت رئیسی
جلسه دولت رئیسی

محمودزاده نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس ارتجاع گفت چهار وزیر یا باید از سوی رئیسی برکنار و یا در مجلس استیضاح و عزل شوند. وی گفت: وزرای جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، صمت و ورزش و جوانان از جمله وزرای هستند که باید برکنار شوند.

جلال محمودزاده در گفتگو با بولتن نیوز حکومتی به تاریخ ۵تیر گفت سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت نسبت به برنامه‌های خود در خصوص گرانی خودرو اقدامی نکرد. گرانی خودرو، بی‌کیفیتی خودروهای تولید داخل، جلوگیری از واردات خودروهای سنگین و افزایش مواد اولیه صنایع داخلی از جمله دلایلی است که باید وزیر صمت را به‌خاطر آنها برکنار کرد.

وی در ادامه گفت حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان تمام پروژه‌های نیمه‌کاره را رها کرده است. بیش از ۲هزار پروژه‌های مهم نیمه‌کاره در کشور داریم که متأسفانه وزیر ورزش و جوانان نسبت به تکمیل این پروژه‌ها اقدامی نکرده است. بنابراین وی باید برکنار شود.

ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی هم باید استیضاح شود، از دلایل اصلی استیضاح این وزیر گرانی شدید نهاده‌های دامی و تخلفات مالی در این زمینه است.

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی هم باید استیضاح و برکنار شود، متأسفانه وزیر راه نسبت به ترمیم راه‌های روستایی اقدامی نکرد و اغلب راه‌های روستایی بدون پیمانکار هستند.

در طول یک‌سال گذشته آسفالت و بهسازی جاده‌ها تعطیل شده، شعار ساخت یک میلیون مسکن در هر سال هیچ، حتی ۵۰هزار واحد مسکونی هم در کشور ساخته نشد.

نایب‌رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس تأکید کرد: یا باید این چهار وزیر یا از سوی رئیس جمهور برکنار شوند و یا این‌که مجلس آنها را استیضاح و برکنار کند.

 

خاطرنشان می‌شود روز ۲۴خرداد حجت عبدالملکی وزیر کار رئیسی استعفا داد.

خامنه‌ای در خلال ۱۰ماهی که گماشتهٔ جلادش را روی کار آورده، مستمراً از او و دولتش تمام‌عیار حمایت و تماماً تعریف و تمجید کرده است. زیرا که هر حمله به‌رئیسی پیش از اصابت به‌ او به‌ خامنه‌ای اصابت می‌کند به‌خصوص که او بخش مهمی از رژیمش و مهره‌ای مانند لاریجانی را زیر پای رئیسی ذبح کرد و همه می‌دانند که رئیسی آخرین تیر ترکش خامنه‌ای است و شکست رئیسی، هیچ معنایی جز به‌آخر خط رسیدن خلیفهٔ ارتجاع ندارد.

وبسایت خامنه‌ای و به‌دنبال آن رسانه‌های حکومتی، روز سه‌شنبه ۳۱خرداد، متن اظهارات خامنه‌ای خطاب به‌عوامل عشایری رژیم را که تحت عنوان «کنگرهٔ عشایر» با او دیدار کرده بودند، منتشر کردند. ولی‌فقیه ارتجاع در آن دیدار گفته است: «امروز سعی دشمن این است... روی آن برنامه‌ریزی می‌شود، چه کار کنند که عقیدهٔ مردم این بشود که آینده‌ای ندارند، آینده بن‌بست است و در کوچهٔ بن‌بست قرار دارد که مردم به‌این نتیجه برسند که راهها بن‌بست است، راهها خطاست یا به‌این نتیجه برسند که مسئولان کشور، مدیریّت کشور، بلد نیستند کشور را اداره کنند».

از خلال این سخنان، درماندگی و آشفتگی خلیفهٔ ارتجاع به‌وضوح نمایان است. هم‌چنین آشکار است که اشارهٔ او به‌شعارهایی است که در ماهها و هفته‌های اخیر، مستمراً در خیابانهای شهرهای سراسر کشور طنین‌انداز است و در آنها، مردم به‌ستوه آمده رئیسی جلاد و دولت دست‌نشاندهٔ او را با تیزترین کلمات، آماج حمله و طعنه قرار می‌دهند. شعارهایی مانند «مرگ بر رئیسی» و «۶کلاسة دروغگو» یا «مرگ بر این دولت مردم فریب» و...

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/69d4b764-5b24-4bb7-ac7a-50bab70077d4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات