728 x 90

پیشنهاد منزجر کننده زاکانی شهردار رژیم در تهران، تور قبرستان گردی برای دانش آموزان

بهشت زهرا گردی - عکس از آرشیو
بهشت زهرا گردی - عکس از آرشیو

روزنامه حکومتی همدلی ۳۰آذر۱۴۰۰ نوشت: شهردار تهران برای دانش‌آموزان تور قبرستان‌گردی پیشنهاد داده است. علیرضا زاکانی در پیشنهاد تازه‌یی گفته است که مدارس به بهشت‌زهرا گردی توجه کنند. در حالی علیرضا زاکانی پیشنهاد عجیب بهشت‌زهرا گردی را برای بچه‌های مردم مطرح کرده است که فرزند یا فرزندان خود و هم‌چنین بسیاری از مسئولان در کشورهایی اروپایی و آمریکایی زندگی می‌کنند.

شهردار تهران در شرایطی آرامستان گردی برای دانش‌آموزان را پیشنهاد می‌دهد که حال روحی دانش‌آموزان مانند حال روحی جامعه خوب نیست. در چند سال اخیر بارها و بارها خودکشی کودکان و نوجوانان دانش‌آموز تیتر خبر رسانه‌ها شده است.

در تازه‌ترین آمار مرکز ایران آمده است: «بیش از ۶۰درصد افراد جامعه ایران احساس شادی متوسط و کمتر دارند». آمارهای جهانی سال۲۰۲۰ نیز نشان می‌دهد ایران از نظر شادکامی بین ۱۵۳کشور جهان جایگاه ۱۱۸ را دارد.

یک کاربر نوشت: بچه‌های مردم بیایند بهشت‌زهرا و فرزند ‎شهردار تهران برود ‎سوئیس؟

کاربر دیگری نوشت: «‏ بیش از ۳.۵میلیون دانش‌آموز به‌علت نداشتن گوشی قادر به ادامه تحصیل آنلاین نبودند. تورم بالا نیز بخشی از دانش‌آموزان را به‌کودکان کار تبدیل کرده. زاکانی شهردار تهران به‌دنبال رشد هویتی دانش‌آموزان با برنامه‌های بهشت‌زهرا گردی است. (روزنامه همدلی ۳۰آذر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2b442e2e-e3d6-43e0-9d40-41602e4a9c7e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات