728 x 90

پیام وحشت خامنه‌ای و لرزه سرنگونی

انتشار پیام وحشت‌آلود خامنه‌ای برای جلوگیری از عقب‌نشینی دوفوریتی مجلس ارتجاع در صبح یکشنبه ۲۶آبان.

خامنه‌ای: «هر گونه اقدامی مورد مصوبه سران قوا در مجلس در چارچوب مصوبات شورای عالی امنیت باشد و از آن تخطی نشود و شرایط حساس مورد توجه قرار گیرد».

سایت خامنه‌ای: «دومینوی خطرناکی در حال کلید خوردن بود. از یک‌طرف امکان اختلاف و چندگانگی میان مسئولان وجود داشت و از طرف دیگر پیاده‌نظام دشمن در خیابان‌ها بودند».

صبح روز ۲۶آبان مجلس آخوندی وحشت‌زده از قیام آتشین سراسری، در حال تصویب عقب‌نشینی دوفوریتی و لغو افزایش قیمت بنزین بود که با فرمان خامنه‌ای متوقف شد.

سایت خامنه‌ای ضمن درج متن پیام محرمانه خامنه‌ای به مجلس نوشت: «عصر روز شنبه، با گسترش آشوب‌ها در شهرهای مختلف، جلسه‌ٔ فوق‌العاده‌ٔ شورای عالی امنیت ملی جهت تصمیم‌گیری برگزار شد. در جلسه‌ٔ شورا، همه‌ٔ اعضا متفق‌القول بر این نظر بودند حالا که این طرح کلید خورده، باید اجرا شود، وگرنه عقب‌نشینی از این موضع، شدیدتر شدن آشوب‌ها و ناامنی‌ها را به‌دنبال خواهد داشت».

با این حساب معلوم می‌شود که خامنه‌ای کارگردان اصلی این سناریو، در جلسه شورای عالی امنیت ملی که با حضور سران سه‌قوه و سران ارتش، سپاه و اطلاعات برگزار شد حکم تیر و کشتار وحشیانهٔ مردم را ابلاغ کرده است و خوب می‌دانست اگر یک گام عقب بنشیند، فرومی‌ریزد. او ۲راه بیشتر نداشت: خودکشی در عقب‌نشینی و مرگ در شعله‌های فروزان خشم مردم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fb647a4e-dbfc-48ca-90c2-ecef009b2a82"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات