728 x 90

پیام شادباش نوروزی زندانی سیاسی ارژنگ داودی

زندانی سیاسی ارژنگ داودی
زندانی سیاسی ارژنگ داودی

زندانی سیاسی ارژنگ داودی که هم‌اکنون ۲۱روز است که در قرنطینه زندان مرکزی زاهدان در وضعیتی وخیم در اعتصاب غذا به‌سر می‌برد، طی پیام کوتاهی به‌مناسبت نوروز گفت:«از طرف من به هم میهنانم شادباش بگویید. هر چند که این عید به کام من تلخ است. اما با امید که امسال سال پیروزی و آزادی باشد؛ آرزو دارم کام همگی شیرین باشد».

خاطرنشان می‌شود زندانی سیاسی ارژنگ داودی از روز ۱۲اسفند ماه سال ۹۶ تاکنون در قرنطینه زندان مرکزی زاهدان در اعتصاب غذا و دارو به‌‌سر می‌برد.

ارژنگ داودی روز ۱۶دی ماه از زندان زابل به زندان زاهدان منتقل شده و به قرنطینه این زندان منتقل شد.

او را به اتاقی که محل زندانیان با جرايم خشن هم‌چون قاچاق و قتل است همه بند کرده‌اند و از هواخوری و امکان تماس با خانواده نیز محروم است. ارژنگ داودی در قرنطینه با وجود بیماری دیابت و ناراحتی قلبی از غذای مناسب بیماران دیابتی محروم است.

زندانی سیاسی ارژنگ  داودی از روز شنبه ۱۲ اسفند ماه ۹۶ در اعتراض به این شرایط اعتصاب غذا و دارو کرده که این اعتصاب هم‌چنان ادامه دارد.

بعد از مدت کوتاهی او را به دستور محمدحسین خسروی رئیس جنایتکار زندان و غلامرضا رحیمی مسئول جنایتکار بازرسی با دست‌بند و پابند به سلول شماره ۲ بردند. ابعاد این سلول ۱.۸۰ در ۱.۶۰ است. این سلول فاقد موکت؛ بدون سرویس بهداشتی؛ بدون پنجره است به‌طوری‌که غیرقابل نفود برای هواست. به گفته رئیس زندان این عمل در تلافی پیام صوتی  این زندانی در شهریورماه سال گذشته بوده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/48718eb7-a2ba-4f04-a3f1-3fbcf44375b9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات