728 x 90

همایش بزرگ ایرانیان همراه با کانونهای شورشی در شهرهای ایران

همراهی کانونهای شورشی با همایش بزرگ ایرانیان
همراهی کانونهای شورشی با همایش بزرگ ایرانیان

هموطنان و اعضای کانونهای شورشی در شهرهای مختلف ایران همزمان با اجرای همایش بزرگ ایرانیان که به‌طور زنده از طریق شبکه‌های اینترنتی و ماهواره‌های سیمای آزادی پخش می‌شد برنامه را دنبال کردند.

 

همراهی کانونهای شورشی تهران با همایش بزرگ ایرانیان

کانونهای شورشی تهران ضمن دنبال کردن برنامه همایش بزرگ مقاومت ایران که به‌صورت مستقیم بر روی شبکه‌های ماهواره‌یی و اینترنتی پخش می‌شد، پیامهایی ارسال کردند که برخی از آنها عبارتند از:

پیام کانون شورشی ۹۰۵تهران: « درود می‌فرستم به خلق قهرمان ایران و به همه اشرف‌نشانها و کانونهای شورشی و درود ویژه‌ دارم به خانم مریم رجوی تقاضا دارم که صدای آزادی خواهی مردم ایران و جوانان دربند مردم ایران را که به دست آخوندهای جلاد و خامنه‌ای اهریمن در حصر و بند هستند رو به گوش جهانیان برسانید امیدوارم که سال آینده این گردهمایی در میدان آزادی تهران برگزار کنیم به امید روزهای روشن و آزاد برای خلق قهرمان ایران»

عضو کانون شورشی دیگری در پیامش گفت: «گردهمایی مقاومت ایران ما هم با دوستان‌ خود اعلام همبستگی می‌کنیم. ایران آزاد با قیام کانونهای شورشی»

عضو کانون شورشی دیگری گفت: « ۹تیر- داریم گردهمایی مقاومت رو می‌بینیم. به امید آزادی ایران. زنده باد رجوی»

کانون شورشی دیگری در پیامش گفت: « ما در تهران هستیم، داریم گردهمایی مقاومت ایران در پاریس را از سیمای آزادی نگاه می‌کنیم»

عضو کانون شورشی دیگری گفت: «من حمایت خودم را از این همایش اعلام می‌کنم به‌عنوان یک جوانی که در تهران زندگی میکنه. مرگ بر دیکتاتور مرگ بر خامنه‌ای زنده باد آزادی درود بر شما مریم رجوی که این‌قدر انسان متمدن و مهربانی هستی. سپاسگذارم»

در پیام دیگر گفته شد: «ما در تهران هستیم و داریم گردهمایی مقاومت ایران در پاریس را از سیمای آزادی نگاه می‌کنیم. سخنرانی خانم مریم رجوی خیلی عالی بود حرف دل ما رو گفت»

عضو کانون شورشی دیگری از استان تهران گفت: «زنده باد ارتش آزادیبخش ملی ایران. زنده باد کانونهای شورشی، ما از کانونهای شورشی مشغول دیدن گردهمایی مقاومت ایران در پاریس از سیمای آزادی هستیم لطفاً صدای ما باشید در مقابل جلادان رژیم آخوندی»

یکی دیگر از کانونهای شورشی در پیامش گفت: « گردهمایی مقاومت ایران، پاریس. ما هم از داخل کشور با دوستان خود در این گردهمایی اعلام حمایت می‌کنیم. ایران آزاد با قیام کانونهای شورشی»

اعضای کانون شورشی دیگری گفتند: « خواهر مریم، اشرف‌نشانها، صدای ما باشید. خامنه‌ای بدونه به‌زودی سرنگونه. حاضر حاضر حاضر»

عضو کانون شورشی دیگری گفت: « ما الآن در ایران هستیم و داریم برنامه را نگاه می‌کنیم. به امید روز آزادی....»

کانون شورشی دیگری پیام داد: «مرگ بر خامنه‌ای روحانی. درود بر رجوی درود بر خواهر مریم ما از کهکشان پیروزی حمایت می‌کنیم. تهران شورشی‌ترین شهر جهان»

کانون شورشی دیگر در پیامش گفت: « می‌خواستم از اینجا پیام بدهم که شما صدای مردم ایران هستید با خواهر مریم. خواهر مریم در تهران منتظر شما هستیم».

کانون شورشی دیگری گفت: « ما در حال دیدن گردهمایی هستیم و از این گردهمایی که صدای مردم ایران است حمایت می‌کنیم»

یکی دیگر از کانونهای شورشی در پیامش گفت: «این گردهمایی نشان‌دهنده تشکیلات قوی و منسجم با یک رهبری مقتدر است همچنین آبروی ایرانیان در میان سایر کشورها شد درود بر رجوی مرگ بر خامنه‌ای»

همراهی کانونهای شورشی با همایش بزرگ ایرانیان در تهران

 

همراهی کانونهای شورشی رشت با همایش بزرگ ایرانیان

کانون شورشی نسترن عظیمی از رشت در پیام خود گفت: «سلام عرض می‌کنم به تمامی یاران مقاومت به‌خصوص به آن عزیزانی که با وجود مشغله‌ ها و مشکلات در ویلپنت حضور به هم رساندید تا به نیابت از تمام مردم ایران واژه‌های آزادی را فریاد بزنید به‌عنوان یکی از کانونهای شورشی از قلب زندان بزرگ ایران به شما درود می‌فرستم و هزاران درود و سلام به خواهر مریم عزیزم امروز هم صحبت هایشان را شنیدیم و مثل همیشه انگیزاننده بود ایشون اشاره کردند که تمامی نشانه‌های سرنگونی هویدا شده است رژیمی که نه اصلاح می‌شود و نه سبز و مخملی و سپر بین‌المللی‌اش شکسته و فرو ریخته است و الآن مهم‌ترین پشتیبان خودش در سطح بین‌الملل که آمریکا بود را از دست داده است و به گواهی بیانیه برادر مسعود اگر ایران و مردم ایران بایستند جهان در کنارشان خواهد ایستاد. ما خواهان سرنگونی هستیم از طرح ۱۰ماده‌ای خواهر مریم حمایت می‌کنیم. پیام مشترک ما و شما عزیزان به همه دنیا این است که حکومت آخوندی باید سرنگون شود و آلترناتیو واقعی به‌رسمیت شناخته شود تمام دنیا و رژیم آخوندی ببیند که ما بیشماران هستیم ببیند که وقتی مقاومت سازمان‌یافته و مردمی در تبعید توان گردآوری این جمعیت را دارد در ایران چقدر هوادار دارد. می‌خواهم به خامنه‌ای جلاد بگویم چشمت را باز کن و عزم ما را برای سرنگونی ات تماشا کن».

کانون شورشی دیگری از رشت در پیامش گفت: «با درود به هموطنان عزیز ما کانونهای شورشی رشت نیز در گردهمایی شرکت کردیم. به‌زودی خواهر مریم را به رشت خواهیم آورد».

همراهی کانونهای شورشی رشت با همایش بزرگ ایرانیان

 

همراهی کانونهای شورشی قم با همایش بزرگ ایرانیان

اعضای کانون شورشی ۴۶۸قم گفتند: « از قم هستم، کانون شورشی ۴۶۸. امروز شنبه ۹تیر ۹۷خوشحال هستیم که این همه جمعیت از اقشار مختلف آمده‌اند و از مقاومت مردم ایران حمایت می‌کنند».

همراهی کانونهای شورشی قم با همایش بزرگ ایرانیان

 

همراهی کانونهای شورشی شیراز با همایش بزرگ ایرانیان

یکی از اعضای کانون شورشی از شیراز در پیامی گفت:« با سلام من از شیراز با شما صحبت می‌کنم خیلی از مردم ایران در حال دیدن گردهمایی ایرانیان در پاریس که صدای ملت ایران است هستم. امیداورم که سال آینده خواهر مریم در ایران باشند و گردهمایی را در میدان آزادی برگزار کنیم».

کانون شورشی دیگری گفت: «درود بر مریم و سلام بر مسعود هم‌اکنون از تلویزیون سخنرانی شما را در ویلپنت پاریس دنبال می‌کنم. امیدوارم سال آینده در ایران از نزدیک شاهد سخنرانی شما خواهر نازنین باشم همراه با ایران آزاد با هزار اشرف. درود بر مجاهدین سلام بر آزادی».

کانون شورشی دیگری در پیامش گفت: « سلام به خواهر مریم عزیز و سلام به همه هموطنان در گردهمایی مقاومت از ایران به شما سلام می‌کنم، از طریق سیمای آزادی مشغول دیدن برنامه هستیم درود بر همه شما».

همراهی کانونهای شورشی از همایش ایرانیان - شیراز

 

همراهی یکی از کانونهای شورشی اصفهان با همایش بزرگ ایرانیان

یک از اعضای کانونهای شورشی اصفهان در پیامی گفت: « ما مردم ایران حمایت خود را از این گردهمایی بزرگ اعلام میداریم».

همراهی یکی از کانونهای شورشی اصفهان با همایش بزرگ ایرانیان

 

همراهی کانونهای شورشی کرمانشاه با همایش بزرگ ایرانیان

یکی از اعضای کانون شورشی در پیامش گفت: « با درود فراوان ما نیز در یکی از شهرهای مرزی استان کرمانشاه برنامه گردهمایی ایرانیان در فرانسه را نگاه می‌کنیم خیلی خوشحالیم که سخنرانی خواهر مریم را شنیدم، ایران آزاد خواهد شد».

کانون شورشی دیگری گفت: «با درود به رهبران فداکار و مجاهد خواهر مریم و برادر مسعود شیر همیشه بیدار پیام ما از داخل میهن اشغال شده به گردهمایی بزرگ مقاومت، قبل از هر چیز از این‌که صدای خلق در زنجیر ما هستید تشکر می‌کنیم به‌ویژه از یاران مقاومت در سایر کشورهای جهان لحظه به لحظه با شما هستیم با کانونهای شورشی و ارتش آزادی تا سرنگونی انشاالله سال آینده این گردهمایی در ایران آزاد با تمام یاران مقاومت برگزار خواهد شد پیام مردم ایران این است که دوستان و دشمنان را هرگز فراموش نخواهد کرد درود بر شما یاران مقاومت هزاران درود هزاران درود».

همراهی کانونهای شورشی با همایش بزرگ ایرانیان - کرمانشاه

 

همراهی کانونهای شورشی بو شهر با همایش بزرگ ایرانیان

یکی از کانونهای شورشی گفت: «خواهر مریم عزیز سلام و عرض ادب برنامه شما برای ایران آزاد آرزوی همه مردم ایران است به‌خصوص زنان ایرانی منتظر شما هستند زیرا نابودی رژیم فاشیزم مذهبی و نجات مردم ایران فقط با کمک شما در دسترس است».

یک از اعضای کانون شورشی ۹۱۲در پیام خود گفت: « درود به گردهمایی مقاومت ایران در پاریس. همین الآن در حال دیدن هستیم و از این مراسم با شکوه حمایت می‌کنیم درود بر خانم رجوی که همیشه صدای مردم ایران هستند مردم استان بو شهر با همه توان از این گردهمایی حمایت می‌کنند

همراهی کانونهای شورشی با همایش بزرگ ایرانیان -بوشهر

 

همراهی کانونهای شورشی گرگان با همایش بزرگ ایرانیان

اعضای کانون شورش ۷۳۰گرگان در پیام خود گفتند: « درود بر برادر مسعود رجوی درود بر خواهر مریم رجوی ما اینجا منتظر شما هستیم. کهکشان ۱۳۹۷مبارک باد خواهر مریم در ایرانی آزاد منتظر شما هستیم».

همراهی کانونهای شورشی با همایش بزرگ ایرانیان -گرگان

 

همراهی کانونهای شورشی شهرهای لرستان، میانه،یزد، بابل، مشهد،بابلسر و سنگسر با همایش بزرگ ایرانیان

کانون شورشی لرستان در پیامش گفت: «۹تیر ۹۷تنها آلترناتیو شورای ملی مقاومت ایران، مریم مهر تابان میاریمت به تهران، مسعود جان جانان میاریمت لرستان مرگ بر دیکتاتور، درود بر رجوی».

کانون شورشی ۵۷۵یزد در پیامش گفت: «گردهمایی بزرگ مقاومت ایران را در یزد می‌بینم درود بر خلق قهرمان ایران و رژیم فاسد و جنایتکاری آخوندی روبه نابودی و مقاومت ایران جانشین آن است».

کانون شورشی مشهد نیز در پیامش گفت: « با سلامی گرم خدمت رئیس‌جمهور عزیز خانم مریم رجوی انشاالله خدا شما را حفظ‌ کند امیدواریم این آخرین گردهمایی باشد که در خارج از وطن برگزار می‌شود دعا می‌کنیم که هر چه زودتر به وطن بازگردید و این گردهمایی سال آینده را اینجا برگزار کنید با حضور گرمتان، دعای ما پشت و پناه شما مجاهدین خلق، خصوصاً آقا و خانم رجوی، سلام ما را از فرسنگها راه دور پذیرا باشید».

همراهی کانونهای شورشی با همایش بزرگ ایرانیان - سنگسر مشهد بابل بابلسر یزد میانه لرستان

 

 

بیشتر بخوانید:

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6bcde451-d980-41da-a400-714d78b27773"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات