728 x 90

پیام زندانی سیاسی ماهر کعبی به قیام‌کنندگان شهر کازرون

زندانی سیاسی ماهر کعبی
زندانی سیاسی ماهر کعبی

زندانی سیاسی ماهر کعبی که در زندان اردبیل محبوس است امروز 3خرداد 97 پیامی در حمایت از قیام قهرمانانه مردم کازرون فرستاد. متن این پیام از این قرار است:

جوانان دلیر کازرونی

به شما درود می‌فرستم که با فدای جان و به بهای دستگیری و زندان مطالبات خود را فریاد می‌کنید و زیر بار ظلم و ستم نمی‌مانید. درود به همت مردم کازرون که نشان دادید وقتی که ملتی تصمیم می‌گیرند به خیابان بیایند و فریاد آزادی سر بدهند هیچکس را یارای ایستادن در مقابل آنها نیست.

و درود می‌فرستم بر شهدای کازرون که با خون پاکشان؛ آزادی و عدالت خواهی را تضمین کردند. خطاب به مادران و خانواده‌های این جانباختگان می‌گویم که اگر‌ چه از دست دادن فرزندانتان غم بزرگی برای شما است؛ اما برای یک جوان ایرانی؛ چه چیز با ارزش‌تر از این‌که برای آزادی وطنش جانش را فدا کند.

هر روز در هر نقطه از کشور ستمزده ما صدای حق‌طلبی و آزادیخواهی برپاست. چندی پیش بود که مردم اهواز توهین حکومتی به خود را روا نداشته و پاسخ آن را با یک تظاهرات سراسری دادند.

این تظاهرات و ایستادگی‌ها در برابر ستم ۴۰ساله حاکمیتی که با مردمش در ستیز است؛ سر بازایستادن ندارد و هر روز از یک شهر و یک محل؛ صدای فریاد ملت ایران بلند می‌شود.

عمال فاسد و چپاولگر حاکم؛ اموال این مردم را با نیرنگ به جیبهای گشاد خود ریخته و یا خرج دخالت در امور سایر کشورها می‌کنند. این در شرایطی است که مردم ما شبها گرسنه سر بر زمین می‌گذارند؛ در کارتن میخوابند؛ و یا در گورهای خالی به‌دنبال مأمنی برای خویش هستند.

ما زندانیان سیاسی را در هر قدم و در هر فریادتان برای آزادی ایران؛‌ همراه و همگام خود بدانید.

زندانی سیاسی تبعیدی ماهر کعبی

زندان مرکزی اردبیل ۳خرداد ۹۷

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8f72aec3-615f-4cd3-a85d-c9eacec8c9cb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات