728 x 90

پیام زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند از زندان گوهردشت؛ تحریم نمایش انتخابات مجلس رژیم آخوندی

زندانی سياسی ابوالقاسم فولادوند
زندانی سياسی ابوالقاسم فولادوند

درپی فراخوان رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت مبنی بر تحریم تام و تمام نمایش آخوندهای ضدبشری، وظیفه خویش یعنی تبعیت از این فراخوان را اعلام می‌نمایم.

قیام های آبان و د یماه ۹۸ثابت کرد که می‌توانیم آخوندهای جنایتکار و پاسداران جهل و جنایت که بازوی سرکوب و جنایت حکومت آخوندی می‌باشند را به زباله‌دان تاریخ بیاندازیم. زیرا مردم ایران در هر کوی و برزن کانون‌های قهرمان شورشی را در حمایت از خود و در نوک پیکان حمله به نهادهای حکومت ستمگر را مشاهده می‌کردند و می‌کنند.

 

ایرانیان قهرمان ثابت کردند که در سایه همبستگی با همدیگر می‌توانند هیولای جهل و جنایت یعنی حاکمیت مبتنی بر ولایت فقیه بنیادگرا و تروریست را سرنگون نمایند.

البته همان‌طور که مشخص است در مرحله گذار از کهنه به نو هیچگاه با عدم پرداخت هزینه به‌موفقیت دست نخواهیم یافت. همانگونه که رهبری مقاومت برادر مسعود بارها اشاره کرده اند، رژیم ضدبشری آخوندی نه تنها تا لحظه آخر عمر خویش دست از سرکوب بر نمی‌دارد، بلکه اگر زورش برسد و اگر جامعه بین‌المللی اجازه بدهد به قدرت و سرکوب خویش خواهد افزود. به همین علت است که برادر مسعود همیشه به‌تهاجم حداکثر و تلاش صد برابر نیز تأکید می‌کند. هر چند که سرکوب و جنایت بیشتر همانند یک چاقوی دو سر عمل می‌کند. یعنی اگر چه بر شهدا و مجروحان و اسرای مقاومت افزوده می‌گردد، ولی به همین میزان باعث ریزش روزافزون مزدوران رژیم نیز می‌گردد. همان‌طور که تاکنون مشاهده کرده ایم.

 

و همان‌طور که در نمایش مسخره و فریبکارانه ۲۲بهمن رژیم آخوندی با یک تو دهنی بزرگ یعنی بایکوت شرکت در مراسم مزبور از طرف مردم آگاه، مواجه گردید، وظیفه ملی و میهنی و هم‌چنین تعهد در مقابل خون ۱۵۰۰شهید قیام آبان ماه است که باتحریم همه‌جانبه نمایش به‌اصطلاح انتخابات مجلس رژیم، یک گام اساسی دیگر در جهت سرنگون کردن بزرگترین رژیم جنایتکار دوران تاریخ برداریم. مسلما با بایکوت تام و تمام به‌اصطلاح انتخابات پیش رو باعث می‌شویم که جامعه بین‌الملل یک گام دیگر به حمایت از مقاومت و مردم ایران بردارد.

 

ناگفته پیداست که هر فردی تحت هر عنوان و بهانه‌ای وارد این نمایش شود، به‌مراتب بی‌شرم‌تر و جنایتکارتر از افرادی است که در کشتار مستقیم جوانان پاک و عزیز و آزادیخواه این مرز و بوم دست دارند. زیرا که شرکت‌کنندگان در نمایش انتخابات و رای دهندگان، تمامی کشتار و جنایات رژیم را توجیه و تأیید می‌کنند و بدینوسیله مسئولیت مستقیم در به‌شهادت رساندن شهدا و رنج و شکنج مجروحان و اسرا قبل و بعد از این نمایش مشمئز کننده را خواهندداشت.

مرگ بر اصل ولایت فقیه

زنده بادآزادی

پیروزباد ارتش آزادیبخش ملی ایران

گسترده‌تر باد کانون‌های شورشی قیام

درود بر رجوی

زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند

بهمن ۹۸

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/05dfcaa9-2312-4d29-9160-b68284a84210"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات