728 x 90

پیام خواهر مجاهد زهرا مریخی، مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران به‌مناسبت اخراج رژیم آخوندی از کمیسیون مقام زنان در ملل متحد

شما با رشادت و شجاعت خود در مقابل پاسداران جنایتکار رژیم

جهانی را به تحسین واداشتید

آری، ما عزم جزم کرده‌ایم که به دوران تاریکی رژیم زن‌ستیز آخوندی خاتمه دهیم

تردید نکنید که صبح پیروزی نزدیک است

 

شورای اقتصادی و اجتماعی مجمع عمومی ملل متحد در یک اقدام تاریخی و نادر رژیم ضدبشری آخوندی را از کمسیون مقام زن سازمان ملل اخراج کرد. رژیم از هفته‌ها قبل تلاش کرده بود که مانع از طرح این موضوع در اجلاس ذیربط بشود. در جلسه رسیدگی به این موضوع نیز از طریق یکی از متحدانش تلاش کرد مانع از رأی‌گیری شود ولی همه تلاش‌های رژیم و متحدانش شکست خورد. بدین ترتیب خامنه‌ای یکبار دیگر در مقابل عزم جزم مردم ایران و به‌ویژه زنان شکست خورد. زنان در صف مقدم نبرد ۴۰ساله در موضوع حقوق‌بشر با رژیم ضدبشری بودند و به یمن همین تلاش‌ها، چند هفته قبل، رژیم برای ۶۹ امین بار توسط کمیته سوم مجمع عمومی ملل متحد به‌خاطر نقض شدید حقوق‌بشر محکوم شد. پنجشنبه‌شب ۲۴آذر هم مجمع عمومی در مورد شصت ونهمین محکومیت رژیم رأی‌گیری می‌کند.

با خون پاک دختران و زنانی هم‌چون مهسا و اسرا، غزاله و مائده، حنانه و حدیث، نیکا و سارینا، جهان به حقانیت مبارزه زنان ایران علیه رژیم زن‌ستیز آخوندی گواهی داد.

درود بر شهدای قیام مردم ایران برای سرنگونی ضحاک دوران و استقرار یک جمهوری دموکراتیک که تنها ضامن احقاق حقوق پایمال شده زنان ایران است.

شما با رشادت و شجاعت خود در مقابل پاسداران جنایتکار رژیم، جهانی را به تحسین واداشتید.

درود می‌فرستم به دهها هزار زن مجاهد و مبارز که طی چهار دهه گذشته در مقابل شدید‌ترین شکنجه‌های دیکتاتوری دینی سرفرازانه مقاومت کردند. و درود می‌فرستم به هزاران زن مجاهد و مبارز که برای آزادی مردمشان بر چوبه‌های دار بوسه زدند و یا در مقابل تیرباران سرفرازانه ایستادند و امروز از مقاومت همین زنان و خون پاکشان خروش «سرخم، قدغن» در ایران طنین‌انداز می‌شود.

آری، ما عزم جزم کرده‌ایم که به دوران تاریکی رژیم زن‌ستیز آخوندی خاتمه دهیم. تردید نکنید که صبح پیروزی نزدیک است. ۲۶سال قبل مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت، خطاب به آخوند‌ها گفت: « شما هر چه از تحقیر و ستم و سرکوب و شکنجه و کشتار که در چنته داشتید، علیه زن ایرانی به‌کار گرفتید، اما مطمئن باشید که ضربه مهلک را از همان‌جایی خواهید خورد که اصلاً به حسابش نمی‌آورید، و ماهیت ارتجاعی‌تان اجازه نمی‌دهد که آن را به‌حساب آورید. مطمئن باشید که به دست همین زنان آگاه و آزاد و رها بساط ستم شما در همه‌جا برچیده خواهد شد. دوران فریب‌کاری در لباس مذهب، دیگر گذشته است». دوران این رژیم ضدبشری و زن‌ستیز به پایان رسیده و بر ماست که با گسترش و تعمیق مقاومت در همهٔ جبهه‌ها سرنگونی را محقق کنیم. می‌توان و باید رژیم را سرنگون کرد. زنان ایران نیروی بالنده برای محقق کردن انقلاب دموکراتیک مردم ایران هستند. دهها هزار زن شهید و زندانی مجاهد خلق از سال۱۳۶۰ و شورای مرکزی سازمان مجاهدین خلق ایران مرکب از هزار زن قهرمان از سه دهه پیش، راهگشا، پرچمدار، و تضمین تشکیلاتی و سیاسی همین حقیقت بوده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dde4fb52-6537-434a-acd3-d38f8083e9cc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات