728 x 90

پیام تبریک جمعی از زندانیان سیاسی زندان مرکزی کرج به‌مناسبت پنجاه و ششمین سال تأسیس سازمان مجاهدین

زندان - عکس از آرشیو
زندان - عکس از آرشیو

۵۶ امین سالروز تولد گنجینه بزرگ مردم ایران، سالگرد تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران را به جان جانان برادر مسعود و مهر تابان ایران‌زمین خواهر مریم تبریک می‌گوییم.

نهالی که حنیف کبیر آن را بنیان نهاد، با مسعود بیش از ۵۰سال مسیر پرافتخار سرشار از پاکبازی را طی کرد و حال می‌رود که شاخ و برگ آن در همه جای میهن ما همراه با کانونها و جوانان شورشی گسترده شده و دمار از روزگار عمامه به‌سران غارتگر در بیاورد.

سازمانی که خود را تماماً وقف آزادی مردم و میهن کرده و هر روز با پرداخت بیشتر ماندگار و استوارتر می‌شود. آری! همان‌طور که برادر مسعود گفته است فدا و فداکاری رمز ماندگاری مجاهدین است.

ما جمعی از زندانیان سیاسی همراه و همگام با مجاهدین، با ۱۲۰هزار شهید راه آزادی مردم ایران و شهیدان سرفراز قیامهای دی ۹۶ و آبان ۹۸ بار دیگر تجدید پیمان می‌کنیم تا سرنگونی این رژیم ستمگر از پای ننشینیم.

خون ما از خون سایر یاران شهیدمان رنگین‌تر نیست. عزممان صدبار جزم‌تر از گذشته است و در این راه و آرمان که همان آرمان صدق و فداست قدم برمیداریم.

روز انتقام و روز حسابرسی از حاکمان جنایتکار حاکم بر میهنمان نزدیک است.

مجاهدین بیش از هر زمان دیگر برای سرنگونی این رژیم عزم جزم دارند و ما زندانیان سیاسی در سیاه‌چال‌های حاکمیت منفور ولایت فقیه با خواهر مریم و برادر پیمان می‌بندیم که ذره‌ای در این مسیر کوتاهی نکنیم.

زندانیان سیاسی زندان مرکزی کرج

۱۴ شهریور ۱۳۹۹

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/987655cb-f13b-4c06-9d45-63f7781a8e41"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات