728 x 90

قیام سراسری، شماره ۱۱۰

پنجاهمین شب قیام، تظاهرات شبانه در تهران و شهرهای مختلف

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

قیام سراسری، شماره ۱۱۰

پنجاهمین شب قیام، تظاهرات شبانه در تهران و شهرهای مختلف

 

جمعه شب در پنجاهمین شب قیام سراسری، مردم شهرک اکباتان تهران تجمع کرده و با روشن کردن آتش شعار «جونمون دستمونه ظلم و ستم بسمونه» سر دادند. انبوه مردم جوادیه در جنوب تهران با شعار «مرگ بر دیکتاتور» و «امسال سال خونه سیدعلی سرنگونه» و «آزادی آزادی آزادی» به خیابان آمده، مسیر نیروهای سرکوبگر را بستند و به مقابله با آنها برخاستند. در خیابان کارون طنین شعارهای مرگ بر خامنه‌ای به گوش می‌رسید.

جوانان دلیر در کیانپارس اهواز با شعار «مرگ بر دیکتاتور» تظاهرات شبانه کردند. در بندرعباس و سنندج مردم با شعار مرگ بر دیکتاتور دست به تظاهرات زدند. دختران و پسران شجاع در شهر نیم‌ور در استان مرکزی تظاهرات شبانه خیابانی با شعار «هرزه تویی آن زن آزاده منم» به‌راه انداختند. بوشهر شاهد تظاهرات خیابانی بود و جوانان شورشگر در پدل از توابع بندر لنگه با روشن کردن آتش و شعار «مرگ بر خامنه‌ای» و «ننگ ننگ ما رهبر الدنگ ما» تظاهرات کردند.

روز جمعه به‌رغم اقدامات سرکوبگرانه رژیم، مراسم چهلم شهدای قیام شیرین علیزاده در اصفهان، کنعان آقایی در کرج، محمد حسن ترکمان در شاهین شهر اصفهان، عبدالسلام قادر گلوان در اشنویه با حضور شمار زیادی از مردم و با شعارهایی علیه خامنه‌ای برگزار شد.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۴ آبان ۱۴۰۱ (۵ نوامبر ۲۰۲۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e84a68dc-d002-4aee-aed5-487d32e54590"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات