728 x 90

پروژه دجالگرانه راهپیمایی اربعین رژیم و کشته شدن ۱۱زائر دیگر در تصادف

وضعیت آشفته استراحت زائران ایرانی در عراق - شکست پروژه دجالگرانه رژیم
وضعیت آشفته استراحت زائران ایرانی در عراق - شکست پروژه دجالگرانه رژیم

خبرگزاری فرانسه روز یکشنبه ۲۰شهریور در گزارشی نوشت: ۱۱زائر ایرانی و راننده آنها در یک تصادف در شهر شوملی در استان بابل در عراق کشته شدند.

به گفته یک مقام بهداشتی، ۱۱زائر مسلمان ایرانی و راننده محلی آنها روز یکشنبه در مرکز عراق بر اثر برخورد مینی بوس آنها با کامیون و آتش گرفتن آن جان خود را از دست دادند.

احمد الجبوری سخنگوی مقامات بهداشتی استان به خبرگزاری فرانسه گفت، خودرو حامل زائران به کامیون پارک شده در جنوب بغداد واقع در استان بابل برخورد کرد. وی با بیان اینکه حال چهار زائر دیگر وخیم است، گفت: ۱۱ ایرانی به همراه راننده عراقی خود بر اثر برخورد جان باختند.

وی گفت که یک آتش سوزی رخ داد و راننده کامیون برای بازجویی منتقل شده است....

 

به گفته طاهر درودی، معاون مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر رژیم، یک مینی‌بوس در نزدیکی یک پمپ بنزین با یک ون برخورد کرد و این ون پس از انفجار کپسول گاز در آن، با کامیونی که جلوتر قرار داشته برخورد کرده است.

گزارش هایی نیز درباره تصادف این مینی بوس یا اتوبوس با یک کامیون حمل سوخت منتشر شده بود اما درودی گفت که دلیل این انفجار وجود کپسول گاز در ون بوده است.

پیرحسین کولیوند، رییس جمعیت هلال احمر رژیم، گفت گزارش‌ها حاکی از کشته شدن دست‌کم ۱۱ نفر و مصدومیت ۳۰فرد دیگر است.

او در عین حال گفت که چون جان‌باختگان حادثه انفجار اتوبوس زائران سوخته‌اند، امکان شناسایی آن‌ها وجود ندارد و باید آزمایش انجام شود.

در اربعین امسال تعداد تصادفات زائران مراسم اربعین و کشته شدگان و مصدومان ناشی از آن افزایش یافته و تاکنون حداقل ۲۱ نفر در این تصادفات کشته شده‌اند.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/58d339fa-216b-422b-a4d1-6ccb7b797a63"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات