728 x 90

پروفسور ریموند تنتر: استراتژی ترامپ فشار حداکثری را روی رژیم ایران حفظ می‌کند

استر اتژی ترامپ  فشار حداکثری را روی رژیم ایران حفظ می‌کند
استر اتژی ترامپ فشار حداکثری را روی رژیم ایران حفظ می‌کند

پرفسور ریموند تنتر عضو پیشین شورای امنیت ملی آمریکا طی مقاله‌یی که در نیوز مکس درج شده از جمله نوشت: اکنون زمان آن است که فشار روی تهران افزایش یابد و فضایی برای تنفس نداشته باشد، چرا که ایرانیان طبق درخواست سازمان مجاهدین خلق ایران با آخوندهای حاکم تصفیه حساب می‌کنند. سازمان مجاهدین همچنین بزرگترین و با سابقه‌ترین گروه اپوزیسیون ایران با ۵دهه تاریخ مبارزه برای آزادی و دموکراسی در ایران است.

ثانیا، هنگامی که ایرانیان علیه جنایات دیکتاتورهای فاسد قیام کردند، پرزیدنت ترامپ سکوت نکرد. و گفت آمریکا با مردم ایران در مبارزه شجاعانه آنها برای آزادی می‌ایستد.”

مایک پنس معاون پرزیدنت دونالد ترامپ به گردهمایی مجاهدین در واشنگتن دی.سی اذعان کرد، هنگامی که او به سی.بی.اس گفت:” کاری که ما می‌خواهیم انجام دهیم این است که در کنار مردم ایران بایستیم، که هزاران تن از آنان در بیرون کاخ سفید گردهم آمدند و هزاران تن از آنان سال گذشته در جوامع سراسر ایران به خیابان‌ها ریختند.”

رابعا، در ۸مه ۲۰۱۹،دونالد ترامپ اعلام کرد که آمریکا از شرکت در توافق هسته‌یی با رژیم ایران دست خواهد کشید، یک استراتژی جدید را با رژیم ایران آغاز می‌کند تا به رفتار بی‌ثبات کننده این رژیم خاتمه دهد و از دستیابی آن به سلاح هسته‌یی جلوگیری کند. ترامپ وعده داد که آمریکا هرگز گروگان باج‌خواهی هسته‌یی تهران نخواهد شد و با فعالیت‌های بی‌ثبات کننده آن مقابله خواهد کرد....

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b7c4cf8c-5bba-4bb5-9b41-d1b63ff9ce28"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات