728 x 90

ند پرایس: در صورت لزوم ما دیگر گزینه‌ها را دنبال می‌کنیم تا مانع از دستیابی رژیم ایران به سلاح اتمی شویم

ند پرایس، سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا
ند پرایس، سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا

ند پرایس، سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا گفت: در صورت پیشروی رژیم ایران در زمینه هسته‌یی، اصرار به احیای برجام ضرورتی نخواهد داشت.
ند پرایس سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا، روز دوشنبه ۱۵فروردین در کنفرانس خبری خود گفت: احیای برجام تا زمانی که منفعت دوسویه داشته باشد و پیشروی برنامه هسته‌یی رژیم ایران را محدود کند، مزیت به‌شمار می‌رود. در غیراین صورت ما دیگر گزینه‌ها را دنبال خواهیم کرد تا بتوانیم مانع از دستیابی رژیم ایران به سلاح اتمی شویم.
سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا با رد تلویحی صحبت‌های وزیر خارجه رژیم آخوندی گفت: تمامی کسانی که دست‌اندرکار مذاکرات بوده‌اند می‌دانند که کدام طرف پیشنهادهای سازنده ارائه کرده و کدام طرف خواسته‌هایی را مطرح کرده که ارتباطی به برجام ندارند. همه می‌دانند که چطور به این نقطه رسیده‌ایم.
رژیم ایران باید موفق به جلب نظر سازمان بین‌المللی انرژی اتمی‌ شود و در این زمینه رژیم ایران طبق توافق شش سال پیش، سه ماه پس از توافق انجام شده فرصت داشت تا کلیه موارد را برای آژانس روشن کند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e27676f1-6760-418a-b436-ede8d7b931fd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات