728 x 90

پتک‌های کوبنده گردهمایی جهانی ایران آزاد و جنون گاوی رژیم جلادان

گردهمایی جهانی ایران آزاد - تیر ۱۴۰۰
گردهمایی جهانی ایران آزاد - تیر ۱۴۰۰

پتک‌های کوبنده گردهمایی جهانی ایران آزاد و جنون گاوی رژیم جلادان در واکنش به همراهی و وصل ۵۰هزار نقطه در ۱۰۵ کشور جهان و حضور شخصیتهای برجسته سیاسی، یانس یانشا نخست وزیر اسلوونی، مایک پمپئو وزیر خارجه سابق امریکا، و دهها قانون‌گذار آمریکایی از جمله سناتور باب منندز، سناتور تد کروز، سناتور بلانت و سناتور بن کاردین و .... در اجلاس سه روزه مقاومت ایران.

تلویزیون شبکه یک رژیم ۲۱تیر۱۴۰۰:

مجری رژیم: در پی حضور خارج از عرف دیپلماتیک نخست‌وزیر اسلوونی در نشست مجازی گروهک تروریستی منافقین وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا این اقدام نخست‌وزیر اسلوونی را محکوم کرد آقای ظریف خواستار روشن شدن موضع اتحادیه اروپا در خصوص این اقدام شد... ... ... ... ... .

اسلوونی در حال حاضر عهده‌دار ریاست دوره‌ای اتحادیه اروپاست هم‌چنین روز گذشته سفیر اسلوونی در تهران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران نسبت به این اقدام سخیف به وی ابلاغ شد... ... ... ... ... .

خبرنگار رژیم: (به انگلیسی ابتدا صحبت می‌کند و بعد می‌گوید) نخست‌وزیر شما در نشست یک گروه تروریستی شرکت کرده گروهی که دستهایش به خون هزاران ایرانی آلوده است درباره این رفتار غیردیپلماتیک توضیحی دارید؟ آیا نمی‌خواهید به سؤال من جواب بدهید؟ می‌توانید درباره این اقدام توضیح بدهید؟ من منتظر میمانم تا جواب بدهید

سفیر اسلوونی در تهران: می‌توانید بیشتر منتظر بمانید من نظری ندارم

خبرنگار: شما این گروه تروریستی را می‌شناسید درباره اقدامات تروریستی‌اش چیزی می‌دانید؟

سفیر اسلوونی در تهران: من نظری ندارم

تلویزیون رژیم ۲۰تیر ۱۴۰۰:

مجری رژیم: دورهمی گروهک تروریستی منافقین با کشورهای غربی امسال هم برگزار شد ... ... ... ... ... . چرا این اتفاق می‌افتد و هر ساله ابایی هم ندارند از این‌که با این گروه تروریستی آشکارا نشست و برخاست داشته باشند؟

حنیف غفاری کارشناس مسایل بین‌الملل رژیم: در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران حمایتهای مکرر و مستقیم دو حزب سنتی آمریکا یعنی حزب دموکرات و جمهوریخواه از گروهک منافقین یک حمایت کاملاً آشکار بوده یعنی ما در اینجا حتی با یک حمایت نهان و آشکار مواجه نیستیم حتی این حمایت تسری پیدا کرده به کشورهای اروپایی که بیش از آمریکا مدعی رعایت حقوق انسان‌ها و حقوق‌بشر هستند خوب مسأله‌ای که اینجا وجود دارد این است که در این گردهمایی مجازی اخیر منافقین افرادی مثل مایک پمپئو وزیر امور خارجه سابق آمریکا حضور داشتند کسانی که مولد استراتژی فشار حداکثری در دوران ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران و نظام... ... ... ... ... . ما بودند اما نکته اصلی اینجاست که این استراتژی فشار حداکثری که از سوی آمریکا و .... متعلقات واشنگتن هدایت و راهبری شد و اجرا شد... ... ... ... ... .

و مسأله‌ای که وجود دارد این‌که اتفاقاً همین شخص پمپئو که امسال در نشست منافقین یکی از چهره‌ها بود همین آقای پمپئو و کسانی مثل جان بولتون و شخص ترامپ اینها جملگی نماد شکست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران محسوب می‌شوند... ... ... ... ... .

مجری رژیم: و کوتاه بفرمایید که چگونه قابل توجیه است یا افکار عمومی را اقناع می‌کنند که ایالات متحده آمریکا و کشورهای غربی با یک گروه تروریستی که قبلاً در فهرست خود گروه‌های تروریستی کشور آمریکا بوده الآن این‌چنین نشست و برخاست دارند؟

حنیف غفاری کارشناس مسایل بین‌الملل رژیم: خوب همان زمانی هم که منافقین در لیست گروه‌های تروریستی بودند در در ظاهر از سوی غرب مشاهد بودیم که آمریکا و کشورهایی مثل فرانسه انگلیس و آلمان باز هم به مأمن و مأوای این گروهک تروریستی تبدیل شده

سوزش سپاه جهل و جنایت تا مغز استخوان

روزنامه سپاه پاسداران (جوان) ۲۱تیر ۱۴۰۰: دمکراتها و جمهوریخواهان شانه به شانه در گردهمایی سالانه مجاهدین در حالی از روز شنبه آغاز به کار کرد که وزیر امور خارجه پیشین آمریکا، نخست‌وزیر سابق کانادا و نخست‌وزیر اسلوونی در لفاظی علیه نظام سنگ‌تمام گذاشتند.

گردهمایی سالانه مجاهدین در حالی از روز شنبه آغاز به کار کرد که وزیر امور خارجه پیشین آمریکا، نخست‌وزیر سابق کانادا و نخست‌وزیر اسلوونی در لفاظی علیه نظام سنگ‌تمام گذاشتند... ... ... ... جلسه امسال به‌صورت مجازی و با عنوان ایران آزاد ۲۰۲۱، از روز شنبه آغاز شده و... ... ... پمپئو در این نشست هم‌چون زمانی که وزیر بود لفاظی‌های خود را علیه نظام ایران تکرار کرد و خواستار ادامه تحریم‌ها شد. او به این حد هم بسنده نکرد و گفت که تحریم‌ها لازم بود، اما کافی نبود. وی با طرح این ادعا که اعضای مجاهدین به‌دنبال ایرانی آزاد و دمکراتیک هستند، مخالفان را برای ادامه اقدامات غیرقانونی خود تشویق کرد.

انتخاب ابراهیم رئیسی به‌عنوان رئیس‌جمهور جدید دیگر موضوعی بود که پمپئو در هجمه علیه نظام به آن هم متوسل شد. استفان هارپر، نخست‌وزیر پیشین کانادا که کارنامه ضد نظام او دست کمی از پمپئو ندارد نیز در این کنفرانس، هر چه توانست علیه نظام صحبت کرد و از کشور‌های جهان خواست از همکاری با دولت جدید خودداری کنند... ... . .

ضجه‌های آخوندها در رسانه‌های حکومتی: می‌خواهند نظام را به براندازی نزدیک کنند!

روزنامه حکومتی وطن امروز ۲۱تیر ۱۴۰۰

مقامات غربی که این روزها مشغول پرونده‌سازی حقوق‌بشری علیه نظام هستند، در اجلاس مجازی مجاهدین شرکت کردند!

سابقه اقدامات مجاهدین در ایران بیشتر به این دلیل مورد توجه کشورهای غربی قرار دارد که به تصور آنها این گروه توانایی دارد نظام اسلامی را به تغییر رفتار و براندازی نزدیک کند. بر این اساس... ... ... . در سال‌های گذشته فرانسه به‌عنوان به‌اصطلاح مهد آزادی، به طرق گوناگون از جمله اختصاص امکانات و در اختیار گذاشتن محافظت پلیس، از این جریان حمایت کرده است. امسال به‌دلیل مسأله کرونا، شکل برگزاری اجلاس از حضوری به وبینار تغییر یافت. به همین دلیل نمایندگان بیشتری از کشورهای اروپایی و آمریکایی در این مراسم شرکت کردند. ... ... ... . واقعیت امر این است که موضوع حقوق‌بشر و تروریسم در دیدگاه غرب با یک تناقض آشکار روبه‌رو است؛ از یک‌طرف شعار مبارزه با تروریسم می‌دهند و از طرف دیگر حمایت از تروریسم در دستور کار آنان قرار دارد. این کشورها به این وسیله مخالفت رسمی خود را با جمهوری اسلامی اعلام می‌کنند. از این رو وزارت امور خارجه باید نسبت به این مسأله واکنش‌های مناسبی انجام دهد. اخیراً شاهدیم برخی کشورهای غربی کمر بسته‌اند تا دولت جدید نظام را در موضوعات حقوق‌بشری با چالش روبه‌رو کنند.... ... ... . .

روزنامه حکومتی اعتماد: رئیس‌جمهور جدید نظام را به جنایت علیه بشریت متهم کردند!

روزنامه حکومتی اعتماد ۲۱تیر ۱۴۰۰:

روز شنبه مجاهدین خلق نشست جنجالی سالانه خود را با حضور تعدادی از سیاستمداران خارجی... ... ... . . برگزار کرد. جلسه سالانه مجاهدین امسال به‌صورت حضوری و آنلاین برگزار شد. علاوه بر حضور مریم رجوی، ... ... ... . تعدادی از مقام‌های ارشد آمریکایی، از جمله مایک پمپئو وزیر خارجه پیشین، تد کروز، باب منندز، روی بلانت و بن کاردین نمایندگان سنای آمریکا در این نشست تروریستی که با عنوان «نشست جهانی آزادی ایران ۲۰۲۱» برگزار می‌شد، شرکت کردند. به ادعای مجاهدین خلق هواداران این گروه از ۵۰هزار نقطه مختلف در ۱۰۵کشور جهان به‌علاوه ۱۰۲۹ هیات سیاسی از ۵ قاره جهان به‌صورت آنلاین در این نشست حاضر شده بودند. تعدادی از رسانه‌های غربی، با انتشار اخبار مرتبط با این تجمع تجمع‌های برگزار شده توسط هواداران این گروه را «تجمع اپوزیسیون تبعیدی ایران» توصیف کرده بودند. در حالی که سخنران اصلی نشست، مریم رجوی، رئیس‌جمهور شورای مقاومت ملی ایران از تأسیسات اشرف۳ در آلبانی در این مراسم سخنرانی کرد، طرفداران این گروه در ۱۷کشور دیگر، غالباً کشورهای اروپایی که آزادانه به هواداران این گروه تروریستی اجازه فعالیت می‌دهند، تجمع‌هایی را برگزار کرده بودند.... ... ... . ..پمپئو در سخنرانی آنلاین خود در این نشست گفت: «در نهایت مردم ایران به یک جمهوری سکولار، دمکراتیک بدون توانایی هسته‌یی دست پیدا خواهند کرد............. از جمله دیگر آمریکایی‌هایی که در این اجتماع شرکت کرده بودند، چهار سناتور ضد نظام سنای آمریکا باب منندز، تد کروز، روی بلانت و بن کاردین به اضافه دو عضو مجلس نمایندگان کوین مک‌کارتی و حکیم جفریس بودند... ... ... . تد کروز، سناتور تگزاس در سنای آمریکا تأکید کرد که «تمام تلاش خود را برای احیای سیاست فشار حداکثری به کار می‌برم تا نهایتاً دچار فروپاشی شود». کوین مک‌کارتی، رهبر اقلیت جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا هم در این نشست از حضور در کنار تروریستها اظهار خوشحالی و خرسندی کرد و اظهار امیدواری کرد که ایران تحت حاکمیت مجاهدین «به‌صورت یک ملت دمکراتیک مسئول جوانه بزند».

... ... ... . . . . . مهمان دیگر این تجمع تروریستی، یانز یانشا نخست‌وزیری جنجالی اسلوونی بود. یانشا... ... ... . سال گذشته بعد از ۷سال برای سومین‌بار با پیروزی حزبش در انتخابات به نخست‌وزیری رسید............ این سیاستمدار اسلوونی در اظهاراتی خلاف عرف دیپلماتیک به رئیس‌جمهور منتخب نظام توهین و او را به جنایت علیه بشریت متهم کرد.»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4f8b92e6-35de-4414-b9b2-97823e38b14a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات