728 x 90

پایداری پرشکوه ایرانیان در برلین

تظاهرات باشکوه ایرانیان در برلین تصویر جدیدی از پیکار و پایداری ایرانیان را به نمایش گذاشت.

بعد از بروکسل و واشنگتن، برگزاری چنین تظاهراتی نشان از جدیت، قدرت و سازمانیافتگی یک مقاومت سراسری را دارد. قدرتی که حقانیت و اصالت آلترنایتو دموکراتیک ایران را به‌روشنی نمایندگی می‌کند.

این نمایش ملی در همان ساعتهای اولیه، بازتابهای زیادی در رسانه‌های جهان یافت.

تظاهرات آلمان از نگاه رسانه‌ها:

خبرگزاری د.پ.آ (D P A): «تظاهرات بزرگ در عبور از منطقه دولتی علیه مجازات اعدام در ایران»

رادیو آلمان: «خانم رجوی خواستار اجرای بیانیه ۲۹آوریل ۱۹۹۷اتحادیه اروپا برای جلوگیری از "عملیات تروریستی رژیم ایران" و حفظ امنیت ایرانیها در خارج از کشور شد».

آسوشیتدپرس با انتشار ۲۵عکس از تظاهرات برلین، در زیر تصاویر نوشت: ‌تظاهرات علیه رژیم ایران - مریم رجوی، در گردهمایی برای قیام و مقاومت مردم ایران در دروازه براندنبورگ سخنرانی کرد. خبرگزاری رسمی اسپوتنیک روسیه نیز ۴۵دقیقه گزارش مستقیم تصویری از خبر تظاهرات هواداران مقاومت ایران در برلین را مخابره کرد!

رادیو دویچه وله:‌ هواداران مجاهدین خلق در شهر برلین تظاهرات کردند و از مقامهای آلمانی و اتحادیه اروپا خواستند با "فاشیسم دینی" مماشات نکنند.

 

خبرگزاری گتی ایمیج، با ارسال ۱۴عکس از تظاهرات برلین نوشت: «هواداران شورای ملی مقاومت ایران مقابل دروازه براندنبورگ در مرکز پایتخت آلمان در اعتراض علیه رژیم ایران گردهم آمده‌اند»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/805349b5-2dc8-44b0-98e3-a05f82501b04"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات