728 x 90

پاسداران، سازنده ارابه‌های مرگ

تصادفات جاده ای
تصادفات جاده ای

خودروسازی داخلی ایران اساساً در انحصار دو خودروساز اصلی یعنی «ایران خودرو» و «سایپا» است.

این دو کمپانی در واقع سلطان اصلی خودروسازی ایران هستند. اما سلطان اصلی خودردوسازی ایران سپاه پاسداران است که فراتر از میزان سهامی که در این دو کمپانی دارد، سیطره کامل به این دو کمپانی و مدیریت آن دارد. پاسدارانی که به هیچ‌کس پاسخگو نیستند.

نتیجه می‌شود وضعیتی که حتی وزارت‌خانه‌های ذیربط و سازمان استاندارد آخوندها هم جرأت نظارت بر این کمپانی‌ها و کیفیت تولیدشان را ندارند.

 

گزارشی از یک هموطن در سایت حکومتی سیب تم سه‌شنبه ۲۵ بهمن «سلام اینجا جان انسان‌ها و مال انسان‌ها برای بعضی ارزش آن‌چنانی ندارد! چقدر انسان بیگناه در پژوه ۴۰۵زنده سوختن کسی از خودروساران ارابه مرگ یک عذرخواهی به اندازه سر سوزنی از خانواده جان‌باختگان نکرد! این باند آن‌قدر قوی و پرو هستند که از خدا و نفرین مردم واهمه‌ای ندارند اینها دین و دنیا و زندگی و همه چیزشان پول است... برای رهایی از دست چپاولگران، خارج از انسانیت و احساس و عاطفه فقط باید متحد شد واز این ارابه‌های مرگ نخرید... . مردم ایران لایق بهترینها هستند مگر ما چه چیزی کمتر از ملتهای دیگر کم داریم چرا باید پول و ثروت‌مان را بدهیم و تحقیر هم بشویم کجای دنیا این‌طور ملتی تحقیر می‌شوند؟ بالای شصت سال است اشغال‌های دیگران که از رده خارج شده را به‌نام خودروی ملی به ملت مظلوم به‌زور قالب می‌کنند؟ از هیچ احدوناسی هم حیا و شرم نمی‌کنند!کجای دنیا مردم را به‌زور وادار به خرید ارابه مرگ می‌کنند؟ عاملان هرگز این اعتراضات و نارضایتی‌ها رو ندیده و نخواهند شنید! چرا که از بس شکمشان پر شده از لقمه حرام هم کر وهم کور... هستند. .

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f40dbe3a-4c84-4782-ac8c-2bcbe2853443"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات