728 x 90

پاسدار قالیباف: امروز (دشمن) آمده که دقیقاً به سر این تن بزند و نظام را ساقط کند

پاسدار قالیباف
پاسدار قالیباف

وحشت رئیس مجلس ارتجاع

امروز (دشمن) آمده که دقیقاً به سر این تن بزند و خود را راحت کند و نظام را ساقط کند

یعنی با نگاه و تصمیم براندازی به میدان آمده است

اگر فوت مهسا امینی اتفاق نمی‌افتاد با بهانه دیگری این حوادث و آشوبها را رقم می‌زدند

بعد حوادث ما باید این حکمرانی را به جنسی از نوع حکمرانی قاسم سلیمانی برگردانیم

 

قالیباف، رئیس مجلس ارتجاع ۱۵دیماه ۱۴۰۱ - تلویزیون شبکه یک رژیم:

به نظر شما در شرایط امروز جامعه و در شرایط سال ۱۴۰۱ اگر حاج قاسم بودند درباره چه چیزی صحبت می‌کردند و کنشگری ایشان و دغدغه‌هایشان چه بود؟

قالیباف: فکر می‌کنم با شناختی که از حاج قاسم دارم و وصیتی که حاج قاسم از خود به جای گذاشت و در کنار هم قرار دادن این دو، باید به آن جمله زیبا، پرمعنا اما ساده و روان حاج قاسم اشاره کنم. حاج قاسم جایی در وصیتنامه خود اشاره می‌کند جمهوری اسلامی حرم است. من فکر می‌کنم همه امروز باید به این موضوع توجه کنیم که یک حرم چه ویژگی‌هایی دارد.

از آنطرف ما وظیفه داریم به امام جامعه هم توجه کنیم. امروز واقعاً ما یک نگاهی به شرایط همین امروز ۱۴۰۱ را داریم بحث می‌کنیم دیگه امروز که داریم می‌بینیم نگاه کنیم ببینیم ان بصیرت انقلابی که شهید سلیمانی داشته اگر امروز اینجا بود معلومه که دشمنان انقلاب در رأس اش آمریکا و رژیم صهیونیستی آمدند دقیقاً این حرم! را مورد هجمه قرار دادند این حرم را همین دو رکنی که من اشاره کردم مورد هجمه قرار دادند یعنی هم مردم را مورد هجمه قرار دادند با فشارهای اقتصادی هم امام جامعه را رهبر معظم انقلاب را حضرت آقا را مورد تهاجم قرار دادند شما نگاه کنید در این جنگ ترکیبی چه دروغپردازیها چه ظلمها چه جنایتها در این‌که گسل‌های اجتماعی را فعال کنند قداست رهبری را از بین ببرند.

امروز آمده که دقیقاً به سر این تن بزند و خود را راحت کند. یعنی احساس کرده است این حرم و جمهوری اسلامی که حرم هست! این را در حقیقت ساقط کند. یعنی در حقیقت با نگاه و تصمیم براندازی به میدان آمده است.

قالیباف: بله. حکمرانی که شهید سلیمانی به آن ایمان داشت که ما متولی‌ها همه باید به آن ایمان داشته باشیم همان حکمرانی مردمی بود. در جمهوری اسلامی حکمرانی باید مردمی باشد.

امروز می‌خواهد در جامعه دوقطبی ایجاد کند ما هر دوقطبی در جامعه ایجاد بکنیم این به نفع دشمن است ما نباید این کار را انجام بدهیم.

اگر به‌عنوان متولیان و کسانی که در حال حکمرانی بوده به‌دنبال ایجاد حکمرانی مردمی هستیم و قصد داریم تحول و نوسازی در حکمرانی امروز من دارم در همه بعد حوادث می‌گویم ما باید انجام بدهیم این است که ما چی کار کنیم؟ ما این حکمرانی را برگردانیم به جنسی از نوع حکمرانی حاج قاسم برگردانیم.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7374d1cd-657a-48e7-a6e4-7c48d5bb0a3a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات