728 x 90

پاسدار شریعتمداری: نقش «خداپسندانه» رئیسی در بازگشت گشتهای حجاب را کمرنگ نکنید

پاسدار شریعتمداری
پاسدار شریعتمداری

پاسدار حسین شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان درباره گشتهای سرکوبگر ارشاد گفت: نقش «خداپسندانه» رئیسی در بازگشت گشتهای حجاب را کمرنگ نکنید پلیس تحت‌امر وزارت کشور است و وزارت کشور بخشی از دولت است و این تصمیم به‌طور مشترک و مستقیم از سوی دو قوه مجریه و قضاییه اتخاد شده و نباید از سوی برخی از اعضای دولت در انجام آن تردید ایجاد شود.

(خبرگزاری فارس رژیم ۳۰تیرماه)

روزنامه حکومتی اعتماد به‌نقل از یکی از سرکردگان نیروهای انتظامی خبر داد، حجاب با دستور مستقیم رئیسی به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیت و با محوریت وزیر کشور به‌عنوان قائم‌مقام نماینده کل قوا در نیروی انتظامی عملیاتی شده است.

این منبع حکومتی می‌نویسد: دولت برنامه‌ریزی برای آغاز طرح‌های ویژه حجاب را در ۲۵تیر ماه استارت زد. دولت اما در عین‌حال تمام ابزارهای رسانه‌یی و مدیریتی خود را به کار گرفت تا مسئولیت این تصمیم به دوش دولت انداخته نشود. این در حالی است که یکی از مقامات ارشد در ناجا در زمانی که از او خواستیم، چرایی استنکاف دولت از قبول مسئولیت را تشریح کند، گفت: مشخص است آقایان توپ را به زمین نیروی انتظامی می‌اندازند تا از گزند انتقادات احتمالی دور بمانند.

از سوی دیگر، خزعلی معاون رئیس‌جمهور رژیم در امور زنان درباره بازگشت گشتهای سرکوب زنان به دستور رئیسی جلاد گفت که چنین چیزی نشنیده‌ام، از مسئولان وزارت کشور بپرسید!

(روزنامه کیهان رژیم ۳۰تیر ۱۴۰۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/411683ab-65f2-4965-af20-cbf1b3589b18"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات