728 x 90

پاسدار رمضان شریف: از عجایب تاریخ بشریت است مجاهدین با پمپئو می‌نشینند و مریم رجوی را به‌عنوان رئیس‌جمهور ایران معرفی می‌کند

رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران
رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران

قزوین

سخنگوی سپاه پاسداران

از عجایب تاریخ بشریت است مجاهدین که دستشان به خون ۱۷هزار آغشته است

با پمپئو می‌نشینند و او (مریم رجوی) را به‌عنوان رئیس‌جمهور ایران معرفی می‌کند

 

قزوین - تلویزیون رژیم ۹دی ۱۴۰۱:

پاسدار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران: منشاء به‌وجود آورنده اغتشاشات اخیر همان منشاء به‌وجود آوردن گروهک‌های تروریستی مثل منافقین خلق است مبدا به‌وجود آوردن اغتشاشات اخیر همان مبدایی ست که گروهک کومله و دموکرات را در کردستان ایران و جیش‌الظلم را در سیستان و بلوچستان به‌وجود آوردند.

مردم توجه کنیم دشمن همان دشمن عنود همیشگی است که به‌دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امروز ما روی سکوی مستحکمی ایستاده‌ایم و دشمنان ما در نهایت ضعف هستند این اغراق نیست این یک شعار نیست یک واقعیت موجود جامعه ماست.

از عجایب تاریخ بشریت است که این گروهک‌های ظالم مثل منافقین که دستشان به خون ۱۷ هزار شهید آغشته هست با پمپئو می نشینند و او را به‌عنوان رئیس‌جمهور ایران معرفی می‌کند این نشانه قدرت دشمن نیست این نشان نهایت ضعف دشمن هست به تعبیر خودمان کفگیر اینها به ته دیگ خورده است والا کسانی که با الفبای سیاست و روابط بین‌الملل آشنا هستند می‌دانند که استحکام نظام جمهوری اسلامی قدرتمندتر از چیزی است که اینها تلاش می‌کنند در فضای مجازی منتشر بکنند.

دشمنان دندان طمع تجاوز نظامی به کشورمان را کشیده‌اند می‌دانند که اگر دست از پا خطا کنند با چه مشکلی مواجه می‌شوند آن مشکل مشکل اول و آخر آنها مثل صهیونیستها و نابودی حکومت غارتگر و متجاوزانها خواهد بود (تکبیر: الله اکبر الله اکبر الله اکبر خامنه‌ای رهبر مرگ بر ضد ولایت فقیه درود بر رزمندگان اسلام سلام بر شهیدان مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر منافقین و کفار مرگ بر اسراییل)

در ۲۲ بهمن‌ماه آن‌چنان صدای ملت را به گوش شما خواهیم رساند که کاخهای متزلزل شما یک بار دیگر به لرزه بیفته (تکبیر: الله اکبر الله اکبر الله اکبر خامنه‌ای رهبر مرگ بر ضد ولایت فقیه درود بر رزمندگان اسلام سلام بر شهیدان مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر منافقین و کفار مرگ بر اسراییل)

من جمله آخرم چرا دشمن در اغتشاشات اخیر نوک فلش حمله‌اش را سمت رهبر معظم انقلاب اسلامی گرفته است هیچ موقع به این جمله فکر کرده اید؟ ما در کشور قوای مقننه و قضاییه و مجریه و سپاه پاسداران و صدها نهاد و مجموعه داریم چرا دشمن تلاشش در جهت تهاجم به رهبر معظم انقلاب در فضای مجازی ست؟

دشمن این صداها را بشنود و به حساب مردم ایران بگذارد این حداقل درخواستی است که می‌توانیم از دشمن بکنیم در این سه ماه اخیر هزاران اجتماع اینجوری ما در کشور داشتیم یکی از آنها سیزده آبان بود یکی تشییع جنازه شهدا در روز پنجشنبه جمعه این هفته بود اینها ملت ایران هستند.

جمله پایانی من آن است که از هیاهوی رسانه‌یی دشمن نهراسید! انقلاب مستحکم و در میدان برنده و پیروز همه تحولات هست در ۴۰سال گذشته آمریکاییها هیچ برگ برنده‌ای برای افتخار ندارند نه از پشتیبانی از صدام چیزی عایدشان شد نه از پشتیبانی و به‌وجود آوردن گروهک‌های تروریستی چیزی گیرشان آمد... و مطمئن باشید از این جریان اغتشاش هم چیزی عایدشان نخواهد شد

خامنه‌ای رهبر (تکرار شعار)

مرگ بر فتنه‌گر (تکرار شعار )

مرگ بر منافق (تکرار شعار )

مرگ بر منافق (تکرار شعار )

تلویزیون شبکه قزوین (رژیم): ۱۴۰۱۱۰۰۸

 

پاسدار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران روز هفت دی نیز در جمعی از پاسداران غیظ خود را از مجاهدین نشان داد و گفت: مجاهدین ۱۷هزار نفر را ترور کرده و اکنون ادعای حقوق‌بشری داشته و دلشان هوای ایران را کرده و حتی رئیس‌جمهور برای ایران معرفی می‌کنند.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس ۷ دیماه ۱۴۰۱ نوشت:

پاسدار شریف سخنگوی سپاه گفت:

جمهوری اسلامی در حال خنثی سازی برنامه‌های آمریکا در منطقه است و به این دلیل دشمن سعی در انقلاب در کشور دارد.

وی با بیان این‌که در گذشته تمامی کشورهای غربی، ‌ مجاهدین و تمامی گروهک‌های تروریستی برای نابودی جمهوری اسلامی متحد شده بودند، گفت: مجاهدین ۱۷هزار نفر را در کشور ترور کرده و... اکنون ادعای حقوق‌بشری داشته و دلشان هوای ایران را کرده و حتی رئیس‌جمهور برای ایران معرفی می‌کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران... ، فضای مجازی را سلاحی برای تأثیر دشمن بر روی ذهن ها دانست و گفت: فضای مجازی ابزار دشمن شده و اجازه نمی‌دهد ذهن ما با واقعیت روبه‌رو شود، چیزی که در فضای مجازی می‌گویند مشکل جمهوری اسلامی نیست بلکه مواردی است که دشمن از آن ضربه خورده است، لیکن خدا به‌حال ‌ نظام رحم کند که هم‌چنین افرادی که دستشان به خون ملت ایران آلوده است می خواهند در کشور انقلاب کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان این‌که اغتشاشگران فرزندان ما هستند که فریب خوردند به‌طوری که با نیم ساعت صحبت، از ما گله‌مند می‌شوند که چرا برای ما زودتر دستاورد نظام را معرفی نکردید، افزود: قدرت را باید طوری اعمال کرد که دشمن لبخند نزده و شاد نشود به این دلیل به بسیجیان و مدافعان امنیت اجازه شلیک داده نشد.

‌ سخنگوی سپاه پاسداران با بیان این‌که جمهوری اسلامی پاسخی محکم به عوامل رسانه‌ای دشمن و منافقین آلبانی نشین خواهد داد، تصریح کرد: شبکه‌های معاند علیه جمهوری اسلامی فعالیت کرده و بسیج شدند نظام را نابود کنند، به تک‌تک شما پاسخی پشیمان کننده خواهیم داد.

(خبرگزاری حکومتی تسنیم ۷دی)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fe3fc4b8-c024-46ac-850c-bbe14ab64f5f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات