728 x 90

پاسدار رضایی: دو انفجار و یک ترور، (نظام) دچار تشدید آلودگی امنیتی شده است

پاسدار محسن رضایی
پاسدار محسن رضایی

پاسدار رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت رژیم حادثه نطنز را رخدادی حیثیتی برای نظام دانست و گفت: کشور دچار آلودگی امنیتی شده و این آلودگی طی سال اخیر شدت پیدا کرده است.

خبرگزاری حکومتی مهر ۲۵فروردین نوشت: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سؤالی مبنی بر این‌که «در مورد حادثه نطنز در توئیتی بر ضرورت سالم‌سازی امنیتی تأکید کرده بودید، گفت: کشور به‌طور گسترده یک آلودگی امنیتی پیدا کرده است و نمونه آن این است که کمتر از یک سال، سه رویداد امنیتی اتفاق افتاده است؛ دو انفجار و یک ترور.

قبل از این، از اسناد به کلی سری هسته‌یی ما سرقت شده است و قبل از آن چند ریز پرنده مشکوک آمدند و کارهایی انجام دادند؛ پس معلوم است آلودگی امنیتی پیدا کرده‌ایم.

معمولاً در دنیا هم‌چنین قاعده‌یی وجود دارد که هر ۱۰سال، ۲۰سال کل سیستم را پاکسازی امنیتی می‌کنند و نوعی سالم‌سازی امنیتی را به‌وجود می‌آورند.

ما مدتهاست که این کار را نکرده‌ایم و شاید ۳۰سال گذشته است و این سالم‌سازی امنیتی به‌وجود نیامده است.

وی درباره ارتباط حادثه نطنز با مذاکرات توافق اتمی در وین گفت: حادثه نطنز حادثه بسیار بدی بود؛ و لذا از نظر حیثیتی رخداد بدی بود. فکر می‌کنم بعد از اینکه ایران در مذاکرات هسته‌ای مقاومت کرد اینها این کار را انجام دادند تا بلکه مقاومت ما را در دیپلماسی بشکنند. بنابراین می‌تواند بی‌ارتباط نباشد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b2ac125d-ff21-4083-8fed-0d58dca8e100"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات