728 x 90

پاسخ کارگران فولاد اهواز و نیشکر هفت‌ تپه به تهدیدات آخوند لاریجانی: دشمن ما همین‌جاست، دروغ میگن آمریکاست

اعتصاب و اعتراض کارگران  فولاد اهواز - ۵ آذر۹۷
اعتصاب و اعتراض کارگران فولاد اهواز - ۵ آذر۹۷

آخوند صادق لاریجانی سردژخیم قضاییه رژیم به خط‌ و نشان کشیدن برای کارگران در شوش و اهواز پرداخت و آنها را تهدید کرد به‌عنوان اخلالگر، پیگرد قضایی می‌شوند.

 

به گزارش ایرانا خبرگزاری رسمی رژیم ۵آذر۹۷، آخوند لاریجانی می‌گوید: باید با کسانی که می‌خواهند به بهانه پیگیری مطالبات کارگران، نظم کشور را برهم بزنند، برخورد شود. دشمن در پی سوءاستفاده از مطالبات است و کارگران نباید اجازه دهند که مطالباتشان، بهانه‌ای برای استفاده دشمنان و ایجاد بی‌نظمی‌شود.

آخوند لاریجانی همچنین تهدید کرده است که بایستی با ورود افراد بیگانه از محیط کارگری هم برخورد شود.

به گفته سردژخیم قضاییه، دشمن درصدد بهره‌گیری است و کارگران نیز هیچگاه با اغتشاش، بحران و اقدامات خلاف نظم عمومی، به مطالبات خود نخواهند رسید.

 

تلویزیون رژیم -۵آذر۹۷- آخوند لاریجانی:

یک وجهه دیگه هم داره و اون عبارت است از سوء‌استفاده دشمن از برخی خلاها، برخی کاستیها این‌که بخواهند کارگرها را تحریک بکنند برای این‌که به مطالباتشون برسند نظرم رو به هم بزنند اینها هم باید باهاشون برخورد بشه. اینها در واقع ابزار دشمنند کجا تونستند در میان شلوغی و بحران و خلاف نظم مطالباتی تحصیل بشه برای کسی.

 

کارگران در پاسخ به چرندیات آخوند لاریجانی، روز گذشته شعار دادند: دشمن ما همین‌جاست، دروغ میگن آمریکاست.

 

روز گذشته دوشنبه ۵ آذر با وجود تدابیر شدید امنیتی و حضور گسترده مأموران انتظامی و پلیس ضدشورش؛کارگران گروه ملی فولاد در خیابانهای شهر اهواز تجمع و راهپیمایی اعتراضی برپا کردند. کارگران در حالیکه در محاصره انبوه نیروهای سرکوبگر رژیم بودند راهپیمایی خود را آغاز کردند و موفق شدند حلقه محاصره را شکسته و از جلوی استانداری حرکت کرده و به خیابانهای اهواز سرازیر شوند و به مرکز شهر رفتند. در مسیر تظاهرات جمعی از جوانان و زنان اهوازی به کارگران پیوستند و در تظاهرات آنها شرکت کردند.

 

کارگران فولاد اهواز شعار می‌دادند:

ما کارگران فولاد علیه ظلم و بیداد  میجنگیم میجنگیم /  دولت مافیا پیوندتان مبارک /  نصر من الله وفتح قریب مرگ بر این دولت مردم فریب / خوزستان میمیرد ذلت نمیپذیرد /  هیهات مناالذله /  اهواز شده فلسطین مردم چرا نشستین /  زندانی هفت تپه آزاد باید گردد / این همه بی عدالتی هرکز ندیده ملتی / ما کارگران فولاد علیه ظلم و بیداد می جنگیم می جنگیم /  همشهری به هوش باش ما کارگریم نه اوباش /  تورم گرانی پاسخ بده روحانی / می‌ایستیم میمیریم حقومونو میگیریم.

 

همچنین روز گذشته ۵ آذر۹۷ کارگران محروم نیشکر هفت تپه در میدان معلم روبروی فرمانداری رژیم در شهر شوش تجمع کرده و شعار می‌دادند: 

کارگر  میمیرد ذلت نمی‌پذیرد / فولاد هفت تپه پیوندتان  مبارک/کارگر زندانی آزاد باید گردد/ نه رستمی نه بیگی شرکت بشه دولتی/ فولاد هفت تپه اتحاد اتحاد / مرگ بر  ستمگر درود بر کارگر

 

 

 

سردژخیم قضاییه خامنه‌ای برای حل مشکلات رژیم به‌ویژه مشکلات اقتصاد به بسیج ضدمردمی آویخته و افزود: امروز، روحیه جهادی در بسیج، حلال بسیاری از مشکلات است. الگویی که عراق و سوریه از بسیج گرفتند، موجب عقب راندن دشمن شد و ما خوشحالیم که جمهوری اسلامی‌توانسته است با این الگوی موفق، بسیاری از مشکلات را پشت سر بگذارد. امروز هم امیدواریم بسیج در صحنه اقتصاد کشور با اقتدار ورود یابد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/47cef32e-6354-41f4-a044-6463d04178ee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات