728 x 90

پاداش ۱۰میلیون دلاری آمریکا برای ارائه اطلاعات منبع مالی حزب‌الشیطان لبنان

پاداش ۱۰میلیون دلاری آمریکا برای ارائه اطلاعات منبع مالی حزب‌الله لبنان
پاداش ۱۰میلیون دلاری آمریکا برای ارائه اطلاعات منبع مالی حزب‌الله لبنان

وب‌سایت رسمی پاداش برای عدالت وابسته به وزارت‌خارجه آمریکا اعلام کرد، برای ارائه اطلاعاتی درباره محمد جعفر قصیر یکی از مهمترین حامیان حزب‌الشیطان لبنان تا سقف ۱۰میلیون دلار پاداش تعیین کرد.
وب‌سایت رسمی پاداش برای عدالت روز پنجشنبه ۲۶خرداد اعلام کرد، محمد جعفر قصیر با نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران رژیم آخوندی همکاری می‌کند. وی از راه قاچاق، فروش نفت رژیم ایران و برخی اقدامات دیگر، منابع مالی مورد نیاز حزب الشیطان لبنان برای انجام فعالیت‌های تروریستی را تأمین می‌کند.
برنامه پاداش برای عدالت در بیانیه خود می‌افزاید، رژیم ایران به‌واسطه نیروهای نیابتی خود در منطقه از جمله گروه حماس و حزب‌الشیطان و دیگر گروه‌های شبه‌نظامی وابسته به رژیم ایران در عراق، عملیات تروریستی مورد نظر خود را در خارج از ایران را هدایت می‌کند.

از این پیش‌تر، برنامه پاداش برای عدالت وابسته به وزارت‌خارجه آمریکا هفته گذشته نیز اعلام کرده بود، آمریکا در ازای اطلاعاتی که سازوکارهای مالی سپاه پاسداران رژیم ایران و تمام شاخه‌های مختلف آن، از جمله نیروی تروریستی قدس سپاه، را مختل کند تا سقف ۱۵میلیون دلار پاداش پرداخت خواهد کرد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/deb453a0-96ec-4daa-ad33-17b2fc2afa17"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات