728 x 90

ویروس آلوده

این صدای خشم و شیون زنان و مردان زحمتکش روستایی است که کارگزاران جنایتکار آخوندی بیش از ۳۰۰تن از آنان را به ویروس اچ‌آی‌وی آلوده کردند.

صبح چهارشنبه ۱۰مهر ۱۳۹۸ جمعی از اهالی خشمگین روستای چنارمحمودی از توابع شهرستان لردگان، در اعتراض به همین جنایت، مقابل ساختمان فرمانداری تجمع کردند.

یکی از اهالی گفت: «مردم روستای چنارمحمودی همه‌اش کارشان شده گریه و زاری. خیلی ترسیده‌اند کسی هم از ترس این‌که مبتلا باشد حاضر به آزمایش نمی‌شود از هر خانواده‌ای ۲ تا ۳نفر مبتلا شدند. هر کس هم رفته آزمایش مثبت بوده. آخر کسی نیست از این رژیم بپرسه بچه ۹ساله کجایش قند خون یا چربی خون دارد که آمده‌اید آزمایش بکنید که بیچاره را با آمپول ویروسی به ایدز مبتلا کردید»؟

با گسترش فضای اعتراضی در منطقه، مسئولان بهداری و دادگستری با پخش اخبار ضدونقیض تلاش کردند مانع از گسترش اخبار اعتراض و حضور مردم شوند.

رئیس دادگستری ارتجاع در چهارمحال و بختیاری از بازداشت یک بهورز به اتهام استفاده از سرنگ آلوده خبر داد اما وزیر بهداشت استفاده از سرنگ آلوده را تکذیب کرد. به گزارش خبرگزاری حکومتی ایلنا مردم معرض شیشه‌های ساختمان شبکه بهداشت روستا را شکستند.

تنها راه مقابله با ویروس مشکوکی که وارد روستا شده و آلودگی بزرگی که تمام میهن را فراگرفته است، اتحاد، مقاومت و ایستادگی در برابر کانون اصلی فساد و غارت است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7170ce1d-dc23-4af7-9159-ab1962c10210"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات