728 x 90

ولیعهد عربستان سعودی در نیویورک‌ تایمز: رژیم ایران به‌دنبال سلاح هسته‌یی است

محمد بن سلمان ولیعهد عربستان
محمد بن سلمان ولیعهد عربستان

محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان عربستان، در نشستی با روزنامه‌نگاران و اعضای هیأت تحریریه روزنامه  نیویورک‌تایمز هشدار داد «هدف رژیم ایران تولید سلاح هسته‌ای» است و «باید از همین الآن دست به کار شد».

 وی که روز سه‌شنبه  هفتم فروردین 97 در تحریریه نیویورک‌تایمز  حضور یافته بود گفت: رژیم ایران  به‌دنبال سلاح هسته‌یی است تا بتواند هر آن‌چه می‌خواهد در منطقه خاورمیانه انجام دهد بدون آن‌که نگران واکنشی از سوی دیگران باشد.

محمد بن سلمان  افزود:‌ «ما می‌دانیم هدف رژیم ایران چیست». «اگر آنها سلاح هسته‌یی داشته باشند، آن‌را تبدیل به سپری برای خود می‌کنند تا اجازه دهد هرکاری که می‌خواهند در خاورمیانه انجام دهند، تا مطمئن باشند که هیچ کس به آنها حمله نخواهد کرد، چون در آن‌صورت از آن سلاح استفاده خواهند کرد».

وی هشدار داد «تأخیر ایجاد کنید، و نظاره‌گر باشید که آنها به بمب  اتمی دست پیدا کنند، این یعنی نشسته‌اید و منتظر هستید که بمب به سرتان بریزد». «پس باید از همین الآن دست به کار شد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4783b41c-7e57-4b72-b1d8-5f6cdf3cc17c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات