728 x 90

وزیر خارجه عربستان خواستار متوقف شدن اقدامات ویرانگر رژیم ایران شد

فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان
فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان

فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان در نشست خبری مشترکش با ایمن صفدی وزیر امور خارجه اردن خاطرنشان کرد، دو طرف درباره نقش بی‌ثبات کننده رژیم ایران در منطقه و جهان گفتگو کرده‌اند.


العربیه روز دوشنبه ۱۳دی نوشت: عربستان همواره از نقش بی‌ثبات کننده رژیم ایران در منطقه و پشتیبانی این رژیم از شبه‌نظامیان وابسته به آن در تعدادی از کشورهای عربی انتقاد و خواستار متوقف شدن این‌گونه اقدامات ویرانگر شد.
وزیر خارجه عربستان تأکید کرد، اگر رژیم ایران تهدید امنیت و ثبات منطقه را متوقف کند، عربستان دست خود را برای گفتگو با رژیم ایران دراز خواهد کرد.
ایمن الصفدی وزیر امور خارجه اردن در این نشست خبری گفت: تمامی حملات حوثی‌های وابسته به رژیم ایران علیه عربستان را محکوم می‌کند.
شایان ذکر است که وزارت‌خارجه عربستان بارها از نقش بی‌ثبات کننده رژیم ایران در امنیت منطقه و حمایت این رژیم از گروه‌های شبه‌نظامی در تعدادی از کشورهای عربی انتقاد کرده و خواستار توقف این‌گونه اقدامات بی‌ثبات کننده شده است.
رژیم حاکم بر ایران با ایجاد و سازماندهی بسیاری از گروه‌های شبه‌نظامی در عراق، سوریه، لبنان و یمن از آنها در جهت برهم زدن ثبات و امنیت منطقه پشتیبانی می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eaa230cc-35cc-470f-944d-198b1a3acc32"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات