728 x 90

وزیر اطلاع‌رسانی یمن: جامعه جهانی باید شبه‌نظامیان حوثی را در لیست سازمانهای تروریستی قرار دهند

معمر الاریانی وزیر اطلاع‌رسانی یمن
معمر الاریانی وزیر اطلاع‌رسانی یمن

معمر الاریانی وزیر اطلاع رسانی یمن با انتشار رشته توئیتی اعلام کرد، شبه‌نظامیان تروریست حوثی به هدف قرار دادن مناطق مسکونی ادامه می‌دهند.
وزیراطلاع رسانی یمن روزیکشنبه ۱ اسفند، با انتشاریک رشته توئیت نوشت، بمباران کورکورانه مناطق مسکونی در مأرب توسط شبه‌نظامیان حوثی تروریست رژیم ایران با ۷فروند موشک بالستیک ساخت رژیم ایران، وضعیت متشنجی را که این کشور در نتیجه شکستهای فجیع تجربه می‌کند، و خسارات انسانی که رژیم ایران در نتیجه ماجراجوییهای نظامی خود تحمیل می‌کند، آشکار می‌کند.


الاریانی در ادامه با بیان اینکه، شبه‌نظامیان حوثی تروریست وابسته به رژیم ایران به هدف قرار دادن مناطق مسکونی و اردوگاههای آوارگان در مأرب، که مملو از میلیون‌ها نفر از ساکنان و آوارگانی است که از خشونت و جنایت شبه‌نظامیان فرار کرده‌اند، ادامه می‌دهند. این اقدامات در پرتو سکوت شرم‌آور و غیرقابل توجیه بین‌المللی و محکوم نکردن این جنایات و حفاظت نکردن از غیرنظامیان صورت می‌گیرد.
وی به جامعه بین‌المللی، نمایندگان سازمان ملل و آمریکا، سازمانهای حقوق‌بشری فراخوان داد که هدف قرار دادن سیستماتیک مناطق مسکونی و غیرنظامیان در مأرب را به‌عنوان جنایت جنگی محکوم کنند، شبه‌نظامیان حوثی وابسته به رژیم ایران را به‌عنوان یک سازمان تروریستی لیست‌گذاری کنند و سرکردگان آن را به‌عنوان جنایتکار جنگی محاکمه کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aec92a45-005c-4998-baa9-2d4b278d4070"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات