728 x 90

وزارت اطلاعات آخوندی و ادعای دستگیری افراد وابسته به مجاهدین و گروه‌های مارکسیستی و جاسوسان فرانسوی

وزارت اطلاعات آخوندی و ادعای دستگیری افراد وابسته به مجاهدین
وزارت اطلاعات آخوندی و ادعای دستگیری افراد وابسته به مجاهدین

وزارت اطلاعات آخوندی و ادعای دستگیری اعضای یک جلسه تشکیلاتی متشکل از افراد وابسته به مجاهدین و گروه‌های مارکسیستی و جاسوسان فرانسوی

خبرگزاری سپاه پاسداران به‌نقل از منابع مطلع یعنی وزارت بدنام اطلاعات خبر داد: اعضای یک جلسه تشکیلاتی متشکل از عناصری با سوابق وابستگی به گروهک‌های ضد انقلاب مارکسیستی، منافقین و جاسوسان فرانسوی بازداشت شدند. این منابع آگاه اعلام کردند: بازداشت شدگان که جملگی دارای سوابق بازداشت بودند با هدف طراحی و هماهنگی برای ایجاد تنش در تجمعات کارگری و معلمین و هدایت آنها به سوی اعتصابات سراسری و نیز برجسته‌سازی مجدد پروژه مسمومیت‌های مصنوعی در مدارس گردهم آمده بودند.

بنابراین خبر، مریم اسداللهی (معروف به آنیشا) و ریحانه انصاری نیز از افراد دستگیر شده هستند که سال گذشته به‌دلیل ارتباط و همکاری با دو جاسوس فرانسوی دستگیر شده بودند.

وزارت اطلاعات به‌نحو مسخره‌ای مدعی است جاسوسان یاد شده به‌منظور ساماندهی اغتشاشات و تزریق پول به عوامل آنها وارد کشور شده که توسط مأموران وزارت اطلاعات و پس از مدتی تعقیب و کشف مرتبطان داخلی بازداشت شده بودند. جلسه آنها نیز با هدایت عناصر خارج از کشور و با پوشش بازدید از خانواده زندانیان برگزار شده بود.

وزارت اطلاعات آخوندی و ادعای دستگیری افراد وابسته به مجاهدین و گروه‌های مارکسیستی و جاسوسان فرانسوی

 

اظهارات سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم درباره تبادل دیپلمات تروریست اسدالله اسدی با گروگان بلژیکی

خبرنگار: هفته پیش سخنگوی قوه قضاییه اظهاراتی را مطرح کردند در مورد توافق ایران و بلژیک در بحث تبادل زندانیان بین دو کشور و از اونطرف مقامات بلژیک آمدند گفتند که هنوز به توافق نرسیدیم با توجه به این‌که وزیر خارجه چندین دور با طرف بلژیکی خودشان صحبت کردند آقای رئیس جمهور با نخست‌وزیر بلژیک صحبت کردند می‌خواستم بپرسم که آیا توافقی بین ایران و بلژیک در ارتباط با بحث تبادل زندانیان به‌خصوص آقای اسدالله اسدی صورت گرفته یا نه متشکرم.

کنعانی: در ارتباط با موافقتنامه انتقال محکومان خب در جریان هستید این موافقتنامه پیش از این میان طرفین امضا شد میان مقامات ذیربط دو کشور و پس از حدود دو سال طی فرایند حقوقی از ۲۹فروردین سال جاری لازم‌الاجرا شده میان دو کشور ما بر همین مبنا خب این یک موافقت نامه در واقع عام هست موافقت نامه‌یی ست که با کشورهای مختلفی هم ما داریم ما مبتنی بر مفاد این موافقت نامه درخواست انتقال آقای اسدی را به جمهوری اسلامی ایران تسلیم مقامات دولت بلژیک کردیم متقابلا هم دولت بلژیک درخواستی را مبنی بر انتقال زندانی خودشان آقای ونکاستیل به طرف بلژیکی کردند خب این یک روند حقوقی ست که مبتنی است بر عرض کردم همان مفاد موافقت نامه انتقال محکومان صورت گرفته طرفین درخواستهای خودشان را دادند ما امیدوار هستیم که مبتنی بر مفاد همین موافقت نامه انشاالله با حسن‌نیت شاهد انتقال آقای اسدالله اسدی به جمهوری اسلامی ایران باشیم نکاتی هم که مطرح شده پیش از این در همین چارچوب بوده بنابراین عرض به خدمت شما که چارچوب چارچوب موافقت نامه انتقال محکومان هست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/81e5735e-18a8-4294-97f2-e481393fb69f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات