728 x 90

ورشکستگی شعبده انتخاباتی و بازاریابی خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع

خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع

خامنه‌ای: باید در انتخابات همه شرکت کنند انتخابات رکن اصلی نظام است از سیاه‌نمایی اجتناب کنند، سیاه‌نمایی غلطه!

 

تلویزیون رژیم ۲۹ بهمن ۱۴۰۲

خامنه‌ای: باید در انتخابات همه شرکت کنند انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی ا ست راه اصلاح کشور انتخابات است اون کسانی که دنبال این هستند که مشکلات را برطرف کنند ترمیم کنند بایستی به انتخابات رو کنند راه راه درست انتخابات است.

خامنه‌ای: مردم باید دنبال انتخاب اصلح باشند البته در درجه اول حضور مردم است در درجه بعد انتخاب اصلح است انتخاب اصلح یعنی اون کسانی که مطرح میشن چون از زیر نگاه شورای نگهبان گذاشتن همشون صالح‌اند منتهی بین اونا صالح‌تر رو باید انتخاب کرد این حکم عقل است اصلح رو از کجا بشناسیم ملت ایران برن تشخیص بدن تحقیق کنند اونجایی که می‌توانند اونجایی که نمی‌توانند به کسانی که اعتماد دارن اتکا کنن اونا معرفی می‌کنند از معرفی اونا استفاده کنند و اصلح رو بشناسند.

خامنه‌ای: اون کسانی که در میدان انتخابات وارد می‌شوند از بددهنی و توهین و اهانت به دیگران اجتناب بکنند. از سیاه‌نمایی اجتناب کنند این جور نباشه که بعضی برای این‌که توجه مردم رو به خودشون جلب کنن سیاه‌نمایی کنند سیاه‌نمایی غلطه و خلاف واقعه و دروغه...

 

گوینده تلویزیون رژیم: ایشان با تأکید بر رعایت صحت، سلامت و اتقان انتخابات به‌عنوان مطالبه‌ای همیشگی از مسئولان افزودند: البته در طول این چند دهه، هرگز تخلف انتخاباتی به‌معنای مورد ادعای دشمن مشاهده نشده و این حرف آنان بی‌اساس است. انتخابات در کشور همیشه صحیح، سالم و متین برگزار شده است.

خامنه‌ای: عزیزان من ما با اتحاد با ید واحده بودن مبارزه کردیم با ید واحده بودن پیروز شدیم با ید واحده بودن تا حالا ادامه دادیم باید بعد از این هم با ید واحد بودن حرکت کنیم. اختلافات سلیقه‌یی و سیاسی و این حرفها نباید در وحدت ملی ملت ایران در مقابل دشمنان تاثیری بگذارد.

 

مسعود رجوی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/81c406a2-0a4f-48e5-9be4-d5d67e879425"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات